Dagens ungdommar :cy:|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Dagens ungdommar :cy:
Empa_
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 75
sp_UserOfflineSmall Offline
697053
August 17, 2004 - 5:40 am
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: "hagsÀtra gang"

Dom ser jag stÄ och se hÀftiga ut i centrum var och varannan dag.

SjÀlvklart _mÄste_ man gÄ igenom hela gruppen och dunka in i axlar och sÄnt för att ta sig till tuben. :eye:

HĂ€rliga gossar.

GuuFi
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1914
697061
August 17, 2004 - 6:33 am
sp_Permalink sp_Print

caged wrote: Det bÀsta tipset om man blir jagad och personen(erna) springer efter Àr att helt stanna upp och slÄ ETT slag. TrÀffar man nÀr de springer emot en sÄ kan Àven den största personen gÄ ner.

Om du nÄnsin sett en riktig fight sÄ vet du ocksÄ att ett slag inte slÄr en medvetslös, eller risken för det skulle hÀnda Àr minimal.

Ajin
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 557
697066
August 17, 2004 - 6:58 am
sp_Permalink sp_Print

Av alla de slagsmÄl jag "sett" sÄ har bara en gÄtt ner av ett slag

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
697068
August 17, 2004 - 7:08 am
sp_Permalink sp_Print

Det Àr ju inte direkt ovanligt att fulla fjortisar gÄr omkring och kaxar.
Men folk som jagar en med knivar har jag inte varit med om, lite överdrivet kanske? 😛

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
697079
August 17, 2004 - 7:36 am
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: [quote=fastbullit][quote=Quarzi]"hagsÀtra gang"

tuffa killar 🙄

10-15st

det bevisar ju om nÄgot hur sturska dem Àr wink (10 vs 1 minst laugh )

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
697086
August 17, 2004 - 7:52 am
sp_Permalink sp_Print

Guufi wrote: [quote=caged]Det bÀsta tipset om man blir jagad och personen(erna) springer efter Àr att helt stanna upp och slÄ ETT slag. TrÀffar man nÀr de springer emot en sÄ kan Àven den största personen gÄ ner.

Om du nÄnsin sett en riktig fight sÄ vet du ocksÄ att ett slag inte slÄr en medvetslös, eller risken för det skulle hÀnda Àr minimal.

Har du sett nÄgon springa mot ett slag?
Det blir ganska mycket mer kraft dÄ.
Han kanske inte dÀckar, men han lÀr ju inte göra nÄgot pÄ en liten stund.

Quarzi
Member
Medlem
Forum Posts: 2716
697087
August 17, 2004 - 7:54 am
sp_Permalink sp_Print

fastbullit wrote: [quote=Quarzi][quote=fastbullit][quote=Quarzi]"hagsÀtra gang"

tuffa killar 🙄

10-15st

och om det bara Ă€r en sĂ„ Ă€r det typ " eyy yoo.. jag skickar mina polare pĂ„ dig och dom slĂ„r dig hĂ„rt" eller nĂ„tt 😛

varje gÄng jag hör det kan jag knappt hÄlla mig för skratt :)R

Ajin
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 557
697104
August 17, 2004 - 8:25 am
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Det Àr ju inte direkt ovanligt att fulla fjortisar gÄr omkring och kaxar.
Men folk som jagar en med knivar har jag inte varit med om, lite överdrivet kanske? 😛

inte alls mÄ jag sÀga. det kom ett "par" 16-20 Äringar som inte tycker om mig sÄ mycket in i min lÀgenhet med pepparsprej brÀnnbolstrÀn och knivar och hÀrjade i slutet av föra Äret och det sluta med att jag vart vrÀkt ifrÄn min lÀgenhet :arg:

senast pÄ power meet sÄ vart jag knivhotad av nÄgon jÀvel som sa att jag hadde brÄkat med han förut men jah hadde ingen aning om vem det var cry

Olle P
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 403
697144
August 17, 2004 - 9:29 am
sp_Permalink sp_Print

Guufi wrote: Om du nÄnsin sett en riktig fight sÄ vet du ocksÄ att ett slag inte slÄr en medvetslös, eller risken för det skulle hÀnda Àr minimal.

Den fight jag sett började och slutade med samma knytnÀvsslag, vÀl placerat och med stor kraft. Sedan lÄg "mottagaren" avsvimmad flera minuter.

/Olle

Weiron
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1839
697152
August 17, 2004 - 9:40 am
sp_Permalink sp_Print

blöjnazzar och andra bÀbisar, vad har dom innanför pannbenet?

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
697163
August 17, 2004 - 9:52 am
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: [quote=fastbullit][quote=Quarzi][quote=fastbullit][quote=Quarzi]"hagsÀtra gang"

tuffa killar 🙄

10-15st

och om det bara Ă€r en sĂ„ Ă€r det typ " eyy yoo.. jag skickar mina polare pĂ„ dig och dom slĂ„r dig hĂ„rt" eller nĂ„tt 😛

varje gÄng jag hör det kan jag knappt hÄlla mig för skratt :)R

uuhh :cy: *ryser*, dem hÀr tjommarna har ju helt fel begrepp pÄ vad som e hÀftigt

Jontez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1645
697169
August 17, 2004 - 10:05 am
sp_Permalink sp_Print

shlumpen wrote: [quote=Kame_boy]minns att jag för 4-5 Är sedan brukade besöka en kompis i Flemmingsberg hÀr i sthlm. DÄ var de rena kriget varje dag. Dom ville beskydda "sitt revir" frÄn andra frÄn nÀrliggande kommuner som kom och kaxade. Dom tyckte att dom var balla o sprang runt med butterfly's, luftpistoler, jÀrnrör o allt det dÀr. Egentligen var det bara smÄbarn som höll pÄ sÄ hÀr (13-16 Är) och den ena galnare Àn den andra, alla hade vÀl nÄgon slags damp/adhd.

Var pÄ ett disko en gÄng med ovannÀmnda kompis och jag trodde att vi var dÀr för att ha kul, dansa o kanske fÄ sig nÄn fin tös. Tydligen inte. Det var fullt av fjortisar med pubertetsproblem som bara ville ha brÄk o tjaffsa med vÀktarna och allt som rörde sig. RÀknade upp till 5 mindre allvarliga tjaffs och tvÄ slagsmÄl i vilket en annan barndomsvÀn var inblandad (han skallade sönder nÀsan pÄ en tjaffsande idiot). Detta var i huddinge. Ah.. dessutom fanns tvÄ stora grupper dÀr som skulle slÄss dÄ nÄgra av killarna i ena gruppen hade slagit ner en av den andra gruppen för att den killen i sin tur hade slagit brorsan till första gruppen osv osv...
Det ska tillÀggas att dessa omrÄden inte ens Àr de vÀrsta i trakterna.

Jadu... Dagens ungdomar.... ingen aning.

Flemingsberg, dĂ€r gĂ„r jag i skolan 😀

Jag med 😉

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
697204
August 17, 2004 - 10:52 am
sp_Permalink sp_Print

Sortima wrote: [quote=Ctrl]"Never underestimate stupid people in large groups"

se bara pÄ nazismen extremt bra exempel pÄ att man ej ska underskatta dom

Vad jag har fÄtt erfara sÄ Àr det inte nazisterna som brÄkar mest. Inte hÀr i.a.f...

PĂ„ min skola kan man knappt gĂ„ in en korridor utan att bli hotad. Eller pĂ„ högstadiet var det sĂ„. Sen satte jag en kille pĂ„ plats. SĂ„ slutade de brĂ„ka med mig och mina vĂ€nner. 😛

Super-Svensson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 649
697206
August 17, 2004 - 10:53 am
sp_Permalink sp_Print

SoulBurn wrote: blöjnazzar och andra bÀbisar, vad har dom innanför pannbenet?

Det hÀr handlar om raka motsatsen till blöjnazzar, jag har iaf aldrig blivit jagad av en nazist i Stockholm, av "tuffa" invandrargÀng har jag blivit jagad och slagits med flera gÄnger.
Det Àr ju lagom kul nÀr 10 pers med baseboll-trÀn kutar efter dig och dina 2-3 kompisar och vevar, fy faaan assÄ. :arg:

Weiron
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1839
697213
August 17, 2004 - 11:05 am
sp_Permalink sp_Print

Super-Svensson wrote: [quote=SoulBurn]blöjnazzar och andra bÀbisar, vad har dom innanför pannbenet?

Det hÀr handlar om raka motsatsen till blöjnazzar, jag har iaf aldrig blivit jagad av en nazist i Stockholm, av "tuffa" invandrargÀng har jag blivit jagad och slagits med flera gÄnger.
Det Àr ju lagom kul nÀr 10 pers med baseboll-trÀn kutar efter dig och dina 2-3 kompisar och vevar, fy faaan assÄ. :arg:

Jo, skulle ju skrivit det ocksĂ„ i mitt inlĂ€gg, vi har ocksĂ„ ett invandrargĂ€ng hĂ€r som gillar att brĂ„ka 😡

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
697226
August 17, 2004 - 11:18 am
sp_Permalink sp_Print

Sortima wrote: [quote=Ctrl]"Never underestimate stupid people in large groups"

se bara pÄ nazismen extremt bra exempel pÄ att man ej ska underskatta dom

Nu ska vi inte börja med politik men det var nazisterna som lyckades bygga upp Tyskland frÄn ett land i kris till en vÀrldsnation pÄ bara nÄgra fÄ Är.. Sedan borde man nog inte underskatta nÄgra diktaturer över huvud taget..

Kame_boy
Member
Medlem
Forum Posts: 2310
697359
August 17, 2004 - 1:59 pm
sp_Permalink sp_Print

lul... raka motsatsen för mig. Kanske kan bero pÄ att jag sjÀlv Àr blatte men jag kan inte ens titta pÄ en blond kille pÄ fredagkvÀllar utan att dom ska börja tjaffsa eller Ätminstone titta hotfullt.

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
697362
August 17, 2004 - 2:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Kame_boy wrote: lul... raka motsatsen för mig. Kanske kan bero pÄ att jag sjÀlv Àr *censur* men jag kan inte ens titta pÄ en blond kille pÄ fredagkvÀllar utan att dom ska börja tjaffsa eller Ätminstone titta hotfullt.

Du kan fĂ„ vila dina smĂ„ ögon pĂ„ mig 😀

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
697413
August 17, 2004 - 3:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Gött och bo i lilla mariestad som omvĂ€xling 😀 (Men SÅÅ segt)

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
697435
August 17, 2004 - 4:19 pm
sp_Permalink sp_Print

kan ju berÀtta en grej som intrÀffade i mitten av juli nu i Är...

satt pÄ pendeln till mÀrsta, o mitt emot mig sÄ satt det tvÄ killar, typ 14-15 Är gamla... dom var bÄda svenska, o snackade helt vanligt, men sen sÄ ringde nÄn pÄ deras mobil, och den ena killen började snacka som muhammed typ, alltsÄ "abbboooouuu manneeeeen va hÀndeeeeeeeeerr???"... jag typ skrattar till lite, och den ena killen fÄr damp... han sÀger typ "aboouu jag kommer slÄ dig din svenne huuuuraaa" eller nÄt, och dÄ skrattar jag Ànnu mer... han reser sig upp o börjar bete sig hotfullt, typ 40cm frÄn min fot... jag sparkar till han i skrevet, han ramlar ner, och jag tar tag runt hans hals och trycker ner han i sÀtet, o sÀger med den mest hotfulla rösten jag kan "ett ord till och du Àr död"... sen sÀtter jag mig ner och lÄtsas som inget... killarna satte sig typ lÀngst bort i vagnen efter det...

sen nÀr jag kommer till mÀrsta sÄ kommer dom tvÄ killarna bakifrÄn och knuffar ner mig i marken... dÄ dampar jag ur som fan, assÄ jag hade lÀrt den ena killen en lÀxa men han fattar inte... till er som inte vet sÄ har jag trÀnat brottning i 9 Är, kung fu o kickboxning i 4 Är... iaf, sÄ reser jag mig upp, gÄr fram till han samma killen igen, och han typ sÀttet ihop benen sÄ att han inte ska bli sparkad dÀr igen... jag sÀger typ "assÄ du..." o sen krokar jag honom i hakan sÄ att han faller raklÄng bakÄt... hans polare sket typ pÄ sig o började halvgrina typ o "assÄ snyft varför hÄller du pÄ sÄhÀr snyyyyyyyft"

ganska kul sÄhÀr i efterhand... assÄ dom var typ upp till nÀsan/hakan pÄ mig, och var typ tre-fyra Är yngre... jÀvla ghettobarn sÀger jag bara...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 293
Currently Browsing this Page:
5 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL