Dagens ungdommar :cy:|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Dagens ungdommar :cy:
[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
sp_UserOfflineSmall Offline
697454
August 17, 2004 - 4:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Får man ett gäng me idioter på sig så är det bara att gå fram och sänka den största, ställa sig helt vanligt och fråga om det var nån mer som vill ha... De andra skiter garanterat ner sig.

OBS! Fungerar ej på bönder men väl halv-bönder och stadsbor...

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
697472
August 17, 2004 - 5:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Usch har ett sånt där "gäng" efter mig... Dom är 16 resp. 17 men 159-165cm långa laugh Dom e typ så korta för att dom har knarkat för mkt! Känner mig ganska säker ändå när jag har mitt metallbasebollträ+luftpistol om dom skulle komma 😀 Inte för att jag ska döda dom, vill ju inte åka in... Men en av dom är psykopat. :cy:

Sen har jag ju mitt gäng wink

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
697492
August 17, 2004 - 5:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...

ocz wrote:
Sen har jag ju mitt gäng wink

Ett gäng med massa 13åringar? laugh

Dimension Zero
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 362
697527
August 17, 2004 - 6:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: Polaren blev nedslagen en gång här i stuvsta när "hagsätra gang" kom hit som de alltid brukar göra... och detta bara för att han inte hade några ciggaretter att bjuda på (han röker inte ens).. han hamnade på sjukhus med ett brutet revben eller vad det var, han heter miiicke på NH 😛

Det ironiska med detta var att jag o quarzi o alla mickes polare satt på ett lan knappt 100m ifrån, där misshandeln ägde rum....och vi hörde till o med på polisradion att det va en misshandel men de sa fel park (det ägde rum runt kräppla parken vid stuvsta....men dom sa typ rådsparken som ligger i Huddinge C)...så hade de sagt rätt park så hade vi antagligen gått ner o sett att det va micke o kunna förhindra ett brutet revben. 😮

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
697528
August 17, 2004 - 6:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...

Kan ju inte direkt säga att jag håller med dig. Men du har la inte blivit sparkad där tillräckligt hårt...

Och om kära keffing nu brottats och blottats i massa år, då borde han ju klara av dem utan att dra en i klockspelet, eller?

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
697529
August 17, 2004 - 6:14 pm
sp_Permalink sp_Print

En riktig hård träff på näsbenet och förhoppningsvis ställer han sig inte upp på den tid du behöver för att dra. :bgrin:

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
697579
August 17, 2004 - 7:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Det var inte i Tullinge? Mina polare var packade på en eftermiddag (läs vid lunchtid), men det var igår.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
697581
August 17, 2004 - 7:20 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: kan ju berätta en grej som inträffade i mitten av juli nu i år...

satt på pendeln till märsta, o mitt emot mig så satt det två killar, typ 14-15 år gamla... dom var båda svenska, o snackade helt vanligt, men sen så ringde nån på deras mobil, och den ena killen började snacka som muhammed typ, alltså "abbboooouuu manneeeeen va händeeeeeeeeerr???"... jag typ skrattar till lite, och den ena killen får damp... han säger typ "aboouu jag kommer slå dig din svenne huuuuraaa" eller nåt, och då skrattar jag ännu mer... han reser sig upp o börjar bete sig hotfullt, typ 40cm från min fot... jag sparkar till han i skrevet, han ramlar ner, och jag tar tag runt hans hals och trycker ner han i sätet, o säger med den mest hotfulla rösten jag kan "ett ord till och du är död"... sen sätter jag mig ner och låtsas som inget... killarna satte sig typ längst bort i vagnen efter det...

sen när jag kommer till märsta så kommer dom två killarna bakifrån och knuffar ner mig i marken... då dampar jag ur som fan, asså jag hade lärt den ena killen en läxa men han fattar inte... till er som inte vet så har jag tränat brottning i 9 år, kung fu o kickboxning i 4 år... iaf, så reser jag mig upp, går fram till han samma killen igen, och han typ sättet ihop benen så att han inte ska bli sparkad där igen... jag säger typ "asså du..." o sen krokar jag honom i hakan så att han faller raklång bakåt... hans polare sket typ på sig o började halvgrina typ o "asså snyft varför håller du på såhär snyyyyyyyft"

ganska kul såhär i efterhand... asså dom var typ upp till näsan/hakan på mig, och var typ tre-fyra år yngre... j**la ghettobarn säger jag bara...

Shit, tur att man inte visste det innan man träffade dig... 🙂

Dehman
Member
Medlem
697680
August 17, 2004 - 9:01 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=Dehman]Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...

Kan ju inte direkt säga att jag håller med dig. Men du har la inte blivit sparkad där tillräckligt hårt...

Vad menar du?

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
697809
August 18, 2004 - 12:22 am
sp_Permalink sp_Print

lycka till att kasta dagens mobiler genom en fönsterruta.

btw, fulla mäniskor är jobbiga, var på en kamping i sommar, en polare som var med vars flickvän var på smällen ringde och lurade hem honom, men när vi skulle åka från kampingen (jag åkte bara med till porten i bilen) så var det en full fjortis som vägrade flytta på sig trots att jag vevade ner rutan och roppade att det var Akut.
så vi körde helt enkelt på honom.
aldrig känt så skönt i hela mitt liv.
det var inte hårt, han knuffades bara till men han hamnade på min sida av bilen och jag slängde upp dörren på han.
wow flera års av aggresioner som slank ut där.

meningslöst våld, aldrig känts så skönt bara man är på rätt sida av stryket.

Mind
Member
Medlem
697812
August 18, 2004 - 12:31 am
sp_Permalink sp_Print

Guufi wrote: [quote=caged]Det bästa tipset om man blir jagad och personen(erna) springer efter är att helt stanna upp och slå ETT slag. Träffar man när de springer emot en så kan även den största personen gå ner.

Om du nånsin sett en riktig fight så vet du också att ett slag inte slår en medvetslös, eller risken för det skulle hända är minimal.

grejen är ju att förföljarna ska springa på den jagandes knytnäve och lägga några hundra kilo bakom smällen.

jagade en kompis när jag var lite så vände han sig om och gjorde så, det var rätt effektivt.

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 779
698008
August 18, 2004 - 11:49 am
sp_Permalink sp_Print

tycker det är läskigt med slagsmål.
Är väl egentligen inte så rädd för att bli nerslagen... är mer rädd för att jag ska gå berserk och slå ihjäl någon faktiskt.
Tänk om man skulle åka i fängelse för att slått ihjäl någon okänd bara för att han jävlades med dig.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
698032
August 18, 2004 - 12:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Eller tänk om killen drar kniv och kör in den in din mjälte..

Mind
Member
Medlem
698097
August 18, 2004 - 2:01 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Eller tänk om killen drar kniv och kör in den in din mjälte..

tur attt man har 2

Quarzi
Member
Medlem
Forum Posts: 2716
698099
August 18, 2004 - 2:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=HELIX]Eller tänk om killen drar kniv och kör in den in din mjälte..

tur attt man har 2

2 mjältar???

McFatty
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 357
698136
August 18, 2004 - 2:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Mina två cent till det hela:

Om man skulle hamna i en ohållbar situation med ca 2-5 (mer än så bör man bara kuta gärnet) personer så finns det några saker man kan göra. Spela idiot som någon sa är ett sätt. Ett annat sätt är som min kompis gjorde när han var på väg hem från kvarterspuben och stöter på en tre fyra pers som frågar efter "cigg". Han inser vart det är på väg och går fram till närsta kille, dojjar han två gånger på juvelerna och medans han är på väg ner, några knytnävar på näsan. Sen sprang han som bara den.
Anfall är bästa försvar, det tar dom på sängen.

Det går att sänka en person med ett slag. En kille skulle bryta ett käbbel mellan två killar. En av dom skickar iväg en hurring som träffar den oskyldigaste mitt i plytet och han går ner. Är nere i tio minuter. Nej, jag var ingen av dom. Jag var bara en utomstående som var på samma klubb vid stängningsdags.

Mind och keffing, mina nya idoler. laugh

Dehman
Member
Medlem
698155
August 18, 2004 - 3:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: lycka till att kasta dagens mobiler genom en fönsterruta.

btw, fulla mäniskor är jobbiga, var på en kamping i sommar, en polare som var med vars flickvän var på smällen ringde och lurade hem honom, men när vi skulle åka från kampingen (jag åkte bara med till porten i bilen) så var det en full fjortis som vägrade flytta på sig trots att jag vevade ner rutan och roppade att det var Akut.
så vi körde helt enkelt på honom.
aldrig känt så skönt i hela mitt liv.
det var inte hårt, han knuffades bara till men han hamnade på min sida av bilen och jag slängde upp dörren på han.
wow flera års av aggresioner som slank ut där.

meningslöst våld, aldrig känts så skönt bara man är på rätt sida av stryket.

haha, det var nog något av det roligaste jag hört. 😀

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
698346
August 18, 2004 - 6:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...

[quote=ocz] Sen har jag ju mitt gäng wink

Ja, jag och min kompis bänder nog nacken av dig ganska lätt.

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
698348
August 18, 2004 - 6:26 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=Dehman]Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...

[quote=ocz] Sen har jag ju mitt gäng wink

Ja, jag och min kompis bänder nog nacken av dig ganska lätt.

Stenhård kille 🙄

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
698349
August 18, 2004 - 6:26 pm
sp_Permalink sp_Print

edvard du hade ju äit upp dom.
Våld löser inget.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 127
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL