February 12, 2003
ocz wrote: [quote=Dehman]Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...
[quote=ocz] Sen har jag ju mitt gäng
Ett gäng med massa 13åringar?
Ja, jag och min kompis bänder nog nacken av dig ganska lätt.
Säger pojken med hästar som avatar på msn.
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=Dehman]Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...
Säger pojken med hästar som avatar på msn.
Vem orkar bry sig om den...?
March 10, 2002
Death On Wings wrote: [quote=ocz][quote=Dehman]Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...
Stenhård kille 🙄
Jo, jag blir nästan rädd. :cy: Som sagt, dagens ungdommar...
March 14, 2004
Dehman wrote: [quote=Death On Wings][quote=ocz][quote=Dehman]Keffing så ska det gå till! Man ska inte vara rädd för att sparka någon i skrevet. Det är inte mesigt. Det är de som är mesar som är uppkäftiga. De får fan skylla sig själv om de inte kan få barn i framtiden...
Stenhård kille 🙄
Jo, jag blir nästan rädd. :cy: Som sagt, dagens ungdommar...
Omg! Ironi, men det är nog tyvärr sant.
Kände bara för att hämnas lite efter att du och nåra andra anklagade mig för att ha små händer 🙁
July 27, 2002
ocz wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]13 bast, 90% av alla trettonåringar har ju inte behåring runt penis ens.
HAHAHHAHAHAHA! Jo 50% av alla i min klass har det, det inkluderar mig själv.
Det mest intressanta i detta läge är att du vet hur många som har det. :bgrin:
Visst, man ser ju, men att minnas det. :)R
March 14, 2004
Callister wrote: [quote=ocz][quote=[Gamepredator] Sulan]13 bast, 90% av alla trettonåringar har ju inte behåring runt penis ens.
Chansning. Jag har väldigt bra minne...
July 27, 2002
ocz wrote: [quote=Callister][quote=ocz][quote=[Gamepredator] Sulan]13 bast, 90% av alla trettonåringar har ju inte behåring runt penis ens.
Eller så har du intressen av den art som omedvetet får dig att minnas. :)R
March 14, 2004
Callister wrote: [quote=ocz][quote=Callister][quote=ocz][quote=[Gamepredator] Sulan]13 bast, 90% av alla trettonåringar har ju inte behåring runt penis ens.
Eller så har du intressen av den art som omedvetet får dig att minnas. :)R
Mmm. Haha. 🙄 Försökte bara bevisa att det är ganska vanligt med hår på kuken för trettonåringar. Eller så är det Sulan som kom i puberteten när han var 15?
July 16, 2004
Ja . som ni såg så har redan Quarzi och Dimension Zero skrivit lite om vad som hände mig föra året på skolavslutniungen.
Var ute vid långsjön med några kompisar för att fira skolavslutningen. Det var ca 150 ungdomar dära och frirade och drack. Sen vid typ 12-1 tiden så funderade man på om man skulle dra hem så jag och min flickvänn sa hejdå till alla och vandrade hem till henne. Var ca 15-20 min vandring 😛 . Sen så var det 2 kompisar till som skulle oxå hem. En tjej och en kille till. När vi hade gått en bit till en liten park så blev min flickvänn och hennes kompis kissnödiga så då gick dom iväg . Då tänkte jag om min kompis att vi kunde göra oss av med lite börda vi med 😉 Så vi drog iväg... Sen när vi kom tillbaka så skulle vi ta det lungt en stund så vi satte oss ner vid en bänk och pratade. Efter ca: 10-15 min så kom det ett gäng ungdomar mellan 16-18 år . Kanske var 10-15 st. Sa till alla att ta det lungt nu och gör inget för jag så att dom var påväg emot oss. Det var typ 4 st som kanske var svenskar men endå snackade dom som utläningar gör... Dom frågade om vi hade cigaretter och kunde bjuda men vi hade inga , då började dom typ ta på min kompis sarah som var med oss och hon sa sluta etc.. dom gjorde itne det så då ställde jag mig upp och frågade vad dom höll på med. Då ställde sig en liten kille på bordet och sa: "vad är det för land du kommer ifrån" och så pekade han på min tröja. Jag sa det är "inget land... Det är ett fotbolls lag som heter Djurgården, hur länge har du varit i sverige" Det var ungefär då allt började. Han svarade: "Vet du vad usa gör med mitt land? Dom bombar det pga"...nånting sa han, kommer inte ihåg. Frågade jag om han kom från afganistan och det gjorde han visst. Efter en stund så blev att lungt och dom gick iväg en bit. Jag typ sa att vi skulle gå till mina kompisar och flickvännen.. sen hörde jag nån springa emot mig och jag vände mig om och fick en spark rakt i bröstet så jag ramlade ner. Reste på mig igen och då kom det en till spark ifrån ryggen, fast jag höll mig uppe. Såg mig omkring och det var typ 6-7 per runt om mig. Fick sparkar här och dära.. sen så kom det en unge med en flaska som han hade tagit sönder och med den skulle han typ hugga mig med. När han kom närmare mig tog jag min tröja som jag hade knytit runt midjan och kastar tröjan över armen där han håller flaskan och sen drar jag i tröjan så han tappar flaskan i marken så den går sönder . Står och skrattar lite jag sen kom sparken som tog allt. Skulle fixa min tröja och då kom det en spark rakt på revbenen på vänster sida, (Under armen) Jag rammlar ner och då hoppar ett antal på mig och börjar sparkas. Jag kom ur och började springa där ifrån. Några kom efter men resten var kvar med mina kompisar. (Min polare hade dragit tidigare och dom som var kvar vad min flickvänn och hennes kompis sarah). Springer en bit bort och ser att några är efter. Dom andra håller på med dom och då skriker jag till: "Fegisar, jag står upp kom om ni kan och sluta gå på tjejer som inte kan försvara sig lika mycke". Då kom alla. Ja springer in på en tomt och dom kommer efter. ja kommer ut på en annan väg och då är alla runt mig.
Kunde knappt andas eller stå up pga att dom kade krossat 2 revben och hade ont i ryggen pga alla sparkar jag fick när jag låg ner. En kille kommer bakom mig och fäller mig. Får några till sparkar på mig. En kille sätter sig på mig och håller i mitt huvud och drar sin armbäge rakt på näsan så den bryts. Sen drar dom. Jag ligger kvar en stund och försöker få hjälp av en bil som åker längre bort men den försvann. Efter en stund kommer jag upp efter ha fått hjälp av en stolpe. Tar upp mobilen och ringer 112. Sen efterdet kommer jag inte håg något :cy: . Vaknade upp att polisen var dära . 2 Ambulansförare bär upp mig på båren och jag ser att flickorna är i utom fara. Åker till Sjukhuset och ligger kvar dära över dagen.
Polisen fick tag i 6 st vara 2 var 18. Dom åkte in bara 6 månader pga misshandel och dom 4 andra fick prick i registret som är kvar redan idag och kommer vara det ett bra tag.
Så säger bara en sak. Ta det lungt där ute och se upp för stora gäng. Spring bara om dom kommer emot om dom ser hotfulla ut eller gå därifrån emot kanske nån som är ute med hunden eller är påväg hem eller något.
1 Guest(s)