December 31, 2001
denstore wrote: En poäng ni kan tänka på är att merparten av de där specialdrinkarna innehåller större doser än vad som ni klarar av att ta upp. Likaså är det ingen större nytta att dricka vatten i onödan. Är ni inte törstiga, drick inte.
20000 år av utveckling lurar ni inte med ett preparat. Däremot lurar någon er plånbok, bigtime...
Tar du tex kreatin så måste du dricka massa vatten.
July 14, 2003
smurfen- wrote:
Vad jag menar är att det i princip omöjligt att se ut så efter 1 år... visst ökar man mkt i början men det där är på gränsen för vad som är normalt.
Men han har ju mest brännt fett eller? Hur förvånande det än kan låta så har alla muskler under fettet (sarkasm) och tar du bort fettet och deffar så syns musklerna. Givetvis har hans träning i 1 års tid gjort sitt för musklerna oxo, men du fattar.
F.ö:
Kroppen är ju en komplex mekanism som fungerar ganska bra av sig själv. De flesta gånger handlar det om att TA BORT något ur systemet för att må bättre, inte att LÄGGA TILL något. Att tillsätta jemikalier är att störa den mekanism som vi faktiskt har evolverat fram i tusentals år. Ta istället bort det som du har lagt till som stör din kropp.
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: Mmm.. och jag spelar svåråtkomlig, precis som det ska va!
Konstigt bara att inte fler tävlar om min gunst? hoho..
Inte så konstigt... Jag är ju alpha kråkan på de här stället, de är bara de utstötta slöddret som vågar göra några framstötningar..
Men de ser jag inte som något störret hot.. Eller vad säger du?
August 22, 2001
Tja, vad ska jag svara.... det finns inget hot och det finns ingen gunst att tävla om... allt är bara ett spel.... vi lever i en skenvärld, styrda av mönster och tvång vi inte själva valt....
Välj den röda tabletten så ska jag visa dig sanningen, välj den blå så glömmer du att du nånsin träffat mig...
July 26, 2003
Vaniljflickan wrote: Tja, vad ska jag svara.... det finns inget hot och det finns ingen gunst att tävla om... allt är bara ett spel.... vi lever i en skenvärld, styrda av mönster och tvång vi inte själva valt....
Välj den röda tabletten så ska jag visa dig sanningen, välj den blå så glömmer du att du nånsin träffat mig...
...Eller välj den gula och du skiter som Niagarafallen.
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: Tja, vad ska jag svara.... det finns inget hot och det finns ingen gunst att tävla om... allt är bara ett spel.... vi lever i en skenvärld, styrda av mönster och tvång vi inte själva valt....
Skirre?! Vem äre nu som fipplat med de hemmarullade? 🙄
Men flickan du har så rätt, så rätt! 😀
Men låt oss leva oss in i drömmen så ska du få känna nått vackert.
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Skirre?! Vem äre nu som fipplat med de hemmarullade?
Den ende som kan tänkas fipplat med "hemmarullade" är du...sanna mina ord. 🙂
Vaniljflickan ligger högt över dej bara så att du vet.
Högst 19 cm över mig är jag rädd.. 😕
Men tackar för komplimangen.
March 11, 2003
Poängen är att när man väl illusionen har brustit, då behöver du inte ta någon tablett, i någon kulör. Den du väljer är i alla fall den rätta, för du har för en gångs skull tagit ett konkret beslut. Det beslutet är ditt öde, oavsett bra eller dåligt.
Kusligt, då jag inte ens gillade Matrix. Ripoff på all klassisk Sci-Fi....;)
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: Undrar vad som händer om man inte gör valet?
Men kråkan, du är väl ingen dussinmänniska? Om du inte vågar kan vi ju dela på den röda...
Nä jag är ingen dussinmänniska, iofs så säger nog de flest ( och vill nog de flesta inte vara exakt som alla andra) att de inte är de. Men ett par människor, kanske här å lite varstans kan nog intyga på att jag inte är en sån..
Men självklart kan jag tänka mig att dela något rött med dig.
Då är det bara frågan, vill man veta sanningen vad det än kostar. Vi har det ju relativt bra här å illusionen är det inget vidare fel på.
Men jag är nog lite sugen på sanningen...
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: För en gångs skull är jag benägen att hålla med dig pojk!
Sugen kan man ju va, men kanske blir man lyckligare av att alltid leva i ovisshet? Jag vet inte om jag kan ta jordens undergång på rätt sätt....
Lustigt att du kalla mig "pojk", många äldre gör de, ( fast då irl 🙄 )
De som är FETT däruppe, vad riktigt mena du med de? :wide:
2 Guest(s)