February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: I diskussionen för dina ögon betyder det att jag inte skulle kunna fungera normalt om jag visste att världen inte såg ut som den gör... heh.. om du förstår... eller inte...
För mina ögon? Aa, fattar men låter lite kinky .
Jo om jag viste sanningen så skulle jag nog bli lite galnare ialf. Kan ju inte leva i en löngn heller, men om jag inte kan göra nått åt de så kan jag ju inte flippa ur för de heller.. Hmm..
March 11, 2003
Death On Wings wrote: [quote=denstore]En poäng ni kan tänka på är att merparten av de där specialdrinkarna innehåller större doser än vad som ni klarar av att ta upp. Likaså är det ingen större nytta att dricka vatten i onödan. Är ni inte törstiga, drick inte.
20000 år av utveckling lurar ni inte med ett preparat. Däremot lurar någon er plånbok, bigtime...
Tar du tex kreatin så måste du dricka massa vatten.
Poängen är att kreatinpulver är den största bluffen av dem alla. 🙂 Vasslepulver utan mätbar påverkan, till priser på en nästan löjlig nivå.
November 13, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=ViperBoyy]mamma mamma (Vaniljflickan) kan jag få ett nytt grafikkort av dig när jag fyller år...snälla 🙄
Men lilla vän du har ju ett pappersfoto av mig över din säng, räcker inte det? 🙂
Jag har två,, en spegelvänd version också..
Skulle den vara under sängen då? Till vilken nytta är det?
1 Guest(s)