October 18, 2006
ilg@dd wrote: [quote=Josey Wales]Det skulle vara klockrent om det var dagsböter för fortkörning.
I dagsläget finns det många som bara ser böterna som en irriterande men ändå acceptabel avgift de gärna betalar för förmånen att köra fortare än hastighetsbegränsningen.
Nu tyckte vi lika igen..
Ja det är nästan otäckt
Men det ordnar nog till sej i någon annan tråd snart nog skulle jag tro.
January 13, 2003
Kame_boy wrote: Kul att få hålla med både ilg@dd och Josey Wales för en gångs skull.
Känns kusligt för min del. :cy:
Fast fick gubben behålla sitt kort? För det hade han blivit av med här i sverige...
November 18, 2003
FireCAT wrote: [quote=D3mpa]Hur skulle man då böta en student med 2.5k i månaden=)
Kanske lönar sig för föräldrarna att alltid låta ungen köra^^
Ja studenter har väl rätt bra med pengar, men sen att idioterna super upp allt och sen gnäller är en annan femma 👿
Jag tar om frågan,
Hur skulle man då böta en student med 2.5k i månaden..250kr för att ha kört 90 på en 70 väg...
Sen om att alla studenter super upp pengarna stämmer dock inte;)
November 22, 2001
D3mpa wrote: [quote=FireCAT][quote=D3mpa]Hur skulle man då böta en student med 2.5k i månaden=)
Ja studenter har väl rätt bra med pengar, men sen att idioterna super upp allt och sen gnäller är en annan femma 👿
Jag tar om frågan,
Hur skulle man då böta en student med 2.5k i månaden..250kr för att ha kört 90 på en 70 väg...
Det stämmer jättebra.
November 27, 2003
Json_81 wrote: [quote=D3mpa][quote=FireCAT][quote=D3mpa]Hur skulle man då böta en student med 2.5k i månaden=)
Jag tar om frågan,
Det stämmer jättebra.
Inte alls. Alla super fasen inte upp dom. En del har vett, men de är ofta äldre har mer vett än de flesta 😛
//Andreas
Delph1 wrote: [quote=Json_81][quote=D3mpa][quote=FireCAT][quote=D3mpa]Hur skulle man då böta en student med 2.5k i månaden=)
Jag tar om frågan,
Det stämmer jättebra.
Inte alls. Alla super fasen inte upp dom. En del har vett, men de är ofta äldre har mer vett än de flesta 😛
//Andreas
🙄
Föreställ dej ståhejjet om jag hade skrivit så där.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
skiroy wrote: Nej det är klart.
Man måste vara student för att få kalla sig för livserfaren. 😉
vilka oskulder du, jag och ilg@dd är då
November 27, 2003
obelix wrote: [quote=skiroy] Nej det är klart.
Jag tog faktiskt inte studenten heller om vi ska vara tekniska 😉
//Andreas
Delph1 wrote: [quote=obelix][quote=skiroy] Nej det är klart.
//Andreas
Jag har tatt studenten.. 2-årig skogsbruksgymnasieskola. (Iofs var det ett tag sedan.)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Delph1][quote=obelix][quote=skiroy] Nej det är klart.
//Andreas
Jag har tatt studenten.. 2-årig skogsbruksgymnasieskola. (Iofs var det ett tag sedan.)
jag har inte ens gått ur grundskolan är om jag ska vara helt ärlig
Saknar slutbetyg från 9:an :bok:
obelix wrote: [quote=ilg@dd][quote=Delph1][quote=obelix][quote=skiroy] Nej det är klart.
//Andreas
jag har inte ens gått ur grundskolan är om jag ska vara helt ärlig
Saknar slutbetyg från 9:an :bok:
Men det är väl inga problem, kan väl läsas in på komvux? Om det nu skulle behövas vill säga.
obelix wrote: [quote=ilg@dd] Men det är väl inga problem, kan väl läsas in på komvux? Om det nu skulle behövas vill säga.
japp, men jag myglade mig in genom könskvotering på omvårdnadsprogrammet och blev mentalskötare istället
BTW, hur är det med hälsan? Kvar på sjukan eller?
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=ilg@dd] Men det är väl inga problem, kan väl läsas in på komvux? Om det nu skulle behövas vill säga.
japp, men jag myglade mig in genom könskvotering på omvårdnadsprogrammet och blev mentalskötare istället
BTW, hur är det med hälsan? Kvar på sjukan eller?
nä, är utskriven men mår fortfarande skit, det lär ta ett par månader innan jag mår bättre igen iom att jag måste få cellgifter med jämna mellanrum.
klarar väl av att gå ca 50 meter nu iaf utan att känna mig som 200 år.
1 Guest(s)