September 1, 2002
Nae, har bara hört äldre alster...
Lite alternativ musik det där. Det var en polare till mig som hade en CoF-låt (Funeral in Carpathia) som vald låt på gymnasie-examens-festen, och den slog inte så värst bra..
Jag tror t.o.m. att det var nån som höll för öronen... =D Inte jag dock, jag var "lagom" berusad och rockade gärnet i vagnen.
PS. På Gotland firas eleverna med att varje klass har en traktor med vagn utrustad med phett ljudsystem som man åker omkring och festar i....DS.
September 13, 2002
Gamblor wrote: Nae, har bara hört äldre alster...
Lite alternativ musik det där. Det var en polare till mig som hade en CoF-låt (Funeral in Carpathia) som vald låt på gymnasie-examens-festen, och den slog inte så värst bra..
Jag tror t.o.m. att det var nån som höll för öronen... =D Inte jag dock, jag var "lagom" berusad och rockade gärnet i vagnen.
PS. På Gotland firas eleverna med att varje klass har en traktor med vagn utrustad med phett ljudsystem som man åker omkring och festar i....DS.
det där med vagnen e inte bara ett av era lokala fenomen..
men vi körde lite EDDIE MEDUZA också hähähä R.I.P
September 1, 2002
Nae, har förstått att det inte är ett lokalt fenomen, men jag var på syrrans avslutning i Orskarshamn, och där hade de lite annorlunda seder. Och min ännu yngre syrra som tar sin examen i sthlm verkar ha ännu mer annorlunda ex-fest, så mitt PS var mera menat som en förklaring till "grejen med den valda låten"
July 8, 2001
Cradle of Filth rockar fett 🙂
deras hemsida är inte dåligt fet heller http://www.cradleoffilth.com/
sitter för övrigt å väntar på In Flames nya album som ska komma till sommaren 🙂
May 22, 2001
Cradle rockar röv å de grövsta........ Även om den totala höjdpunkten hittils på deras karriär är Cruelty and the beast-skivan...
Tycker att remixarna dom kryper fram här å där är SÅ feta...... har hört vaga rykten om en japansk remix-skiva med cradle som rockar fett på klubbarna i asien.......
Tycker nog allt att videon till So glad for the madness är lite fånig......
1 Guest(s)