December 20, 2000
Vår nere hos företagsläkaren idag och antagligen blir jag sjukskriven nästa vecka och en tid framöver.......
Anledningen inflammation i flera delar av musarmen mm. Allvarligt säger de och att jag inte skall syssla med datorer på ett tag....
De skall försöka bota armen med massa rehab och voltaren............Va fan så långt som tekniken framskridit borde jag väl bara kunna byta ut armen eller i alla fall innehållet....:grin:
Vad skall man göra?????
Men men på något sätt lär ni se mig om jag så skall behöva anställa någon som skriver åt mig.....:grin:
Menar du allvar??
Jag kan inte låta bli att skratta även om det inte är så roligt kanske.. :hehe:
Ja det blir att hyra någon som är bra på att skriva men glöm inte att personen i fråga ska vara väl insatt kortkommando också! 😀
Ctrl + c... Ctrl + v....
Tekniknörd som gillar att träna.
August 29, 2001
Kassa personer får musarm...Såna som "försöker" sitta ergonomiskt gör bara saken värre...Och sedan har vi ju de som sitter med pekfingret typ 2cm åfanför musen, vilket ju kan ha med saken att göra...
Brukar hända att man blir stel i armbågen, och då knaaaakar det så skönt i armen när man sträcker ut den...
October 10, 2001
On 2001-10-19 13:59, Tjoppen wrote:
Brukar hända att man blir stel i armbågen, och då knaaaakar det så skönt i armen när man sträcker ut den...
Tjoppen...ja, vad ska man säga? -suck-
Daniel, jag tycker synd om dig. Men inte måste du väl avstå från datorn? Det kan ju inte vara hälsosamt, du kommer ju att få abstinensbesvär.
August 8, 2001
Denna sida handlar just om din brutala åkomma!
För att du ska kunna ta dig till sidan så behöver du Freespeech
Så nu har Nostra åter möjlighet att jobba med datorer fullt ut, bara han inte biter av sig tungan lr nåt! 😀
Hoppas du frisknar till snart.
April 10, 2001
On 2001-10-19 12:50, Daniel aka [NH]Nostra wrote:
Va fan så långt som tekniken framskridit borde jag väl bara kunna byta ut armen eller i alla fall innehållet....:grin:Vad skall man göra?????
Finns det inget Tweakprogram för musarm?
Skall väl gå att uppgradera som alt annat.
Lider med dig dock, aldrig roligt med skador på kropp.
June 15, 2001
December 20, 2000
December 20, 2000
June 3, 2001
Lider med dig! Misstänker att jag har något liknande, på mig sitter det i höger skuldra. Krya på dig, vi ska hålla ställningarna här åt dig.
Testa o köra med Philips freespeech, men det lär göra dig hes, det tar några timmar att köra in det systemet... Jag vet.
AOpen HQ08*T-Bird 1200Mhz@1326*Epox 8KTA2*256Mb PC-133*Asus7100 MX@ 225/200*Nec MultiSync E700*Adaptec 2940U/UW*Yamaha 16X10X40 Scsi*IOSS RD1-2M*DigitalDoc5*AOpen DVD-RAM 520S*Totalt 30Gb HDD, FELIA ADSL, mm.
[ Detta Inlägg ändrades av: totto den 2001-10-19 20:27 ]
September 12, 2001
On 2001-10-19 20:20, Daniel aka [NH]Nostra wrote:
Tränade styrketräning och kampsport i flera år och det är slut med sånt tjafs nu.....:grin:
Tja..tråkigt att du blir sjukskriven..men du kommer igen va? men det där med träningen borde du allt ta upp igen för jag tycker inte att det är ett sånt tjafs även om jag fattar att du var ironisk..
Men tjoppen hade rätt i det där med ergonomisk..många som har tränat in detta har en tendens att sitta stelt ergo o det är ju bättre att variera sig hur man sitter..men men krya på dej mannen..
2 Guest(s)