March 20, 2001
On 2001-10-19 12:50, Daniel aka [NH]Nostra wrote:
Vår nere hos företagsläkaren idag och antagligen blir jag sjukskriven nästa vecka och en tid framöver.......Anledningen inflammation i flera delar av musarmen mm. Allvarligt säger de och att jag inte skall syssla med datorer på ett tag....
De skall försöka bota armen med massa rehab och voltaren............Va fan så långt som tekniken framskridit borde jag väl bara kunna byta ut armen eller i alla fall innehållet....:grin:Vad skall man göra?????
Men men på något sätt lär ni se mig om jag så skall behöva anställa någon som skriver åt mig.....:grin:
vadfan det är ju bara att börja andvända andra armen !! du måste ju tänka lite !! : )
August 23, 2001
On 2001-10-19 22:56, Waco wrote:
Vår nere hos företagsläkaren idag och antagligen blir jag sjukskriven nästa vecka och en tid framöver.......Anledningen inflammation i flera delar av musarmen mm. Allvarligt säger de och att jag inte skall syssla med datorer på ett tag....
De skall försöka bota armen med massa rehab och voltaren............Va fan så långt som tekniken framskridit borde jag väl bara kunna byta ut armen eller i alla fall innehållet....:grin:Vad skall man göra?????
Men men på något sätt lär ni se mig om jag så skall behöva anställa någon som skriver åt mig.....:grin:
vadfan det är ju bara att börja andvända andra armen !! du måste ju tänka lite !! : )
precis, gud skapade ju inte två armar bara för syns skull
Han har ju tänkt på allt
March 20, 2001
On 2001-10-19 23:38, Biters wrote:
Ärlig talat.. vad e musarm.. lr a vad sitter smärtan om manhar musarm....Jag har ganska ont i "vingen".. tror det e pga att jag håller armen i dålig ställning när jag håller på em datorn...
musarm är typ samma sak som tennisarm... men bara att man får det av att man sitter vi datorn för mycket !!
February 11, 2001
Stackars sate.
September 7, 2001
Jag har nyss blivit bra i handen och armen. Jag fick en infektion i den halva av handen som tummen och de andra två fingrarna närmast tummen sitter(kommer inte ihåg vilken som är vilken ) och i halva armen.
Jag hade ont i ca 3-4 veckor och kunde inte använda datorn eller skriva med en penna.
DET var jobbigt.
December 20, 2000
Handlar mer om hur mycket tid man lägger ner.....:grin:
Jag har det senaste året suttit 8 timmar om dagen på jobbet. Sitter där fast vid en dator hela tiden. Sen när jag kommer hem har jag suttit dygnet runt med NH. Och innan NH jobbat på 2cool4u.
Alltså har det senaste åren varit 14-16 timmar data per dag året om..........
Musarmen började redan för 4 år sedan och solbrännan förr fick man ju se som ett plus....:grin:
July 21, 2001
hum jag vet vad du kan göra .. du kan ju använda musen med vänstern .. kanske knepigt .. men det blir nog bättre med tiden .. hum .. och så använder du win tangent bordet i 2k eller xp .. hum . jag läste i pc gamer om en fin mojäng .. som gjorde så man kunde använda musen med ögonen eller ja mus pekaren .. kanske någe för dig ..
June 17, 2001
Vi har en (fräch) tjej som springer runt på jobbet och skäller på oss om vi sitter fel, sen kommer hon och tafsar på en... då vill man bara sitta fel hela tiden
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-10-22 01:43, skiroy wrote:
Hehe..ett typiskt inlägg av dej wigger men jag fattar nog att du sitter fel mest hela tiden..Du verkar vara pigg på söndagnätter..17 också..ska ju jobba imorr så det blir nog segt o masa sig ur sängen..
Jag börjar inte förän 10:15 så det är lungt men sant jag kommer att vara trööt, men då sitter man med slö stilen och då kommer den fina girlen och tafsar lite lår och nacke... Ska nog bjuda ut henne imorgon
[ Detta Inlägg ändrades av: WIGGER den 2001-10-22 01:54 ]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 22, 2001
On 2001-10-22 01:51, WIGGER wrote:
On 2001-10-22 01:43, skiroy wrote:
Hehe..ett typiskt inlägg av dej wigger men jag fattar nog att du sitter fel mest hela tiden..Du verkar vara pigg på söndagnätter..17 också..ska ju jobba imorr så det blir nog segt o masa sig ur sängen..
Jag börjar inte förän 10:15 så det är lungt men sant jag kommer att vara trööt, men då sitter man med slö stilen och då kommer den fina girlen och tafsar lite lår och nacke... Ska nog bjuda ut henne imorgon
*Cesurerat pga att någon tyckte det var för grovt*[ Detta Inlägg ändrades av: WIGGER den 2001-10-22 01:54 ]
DET SKA DU INTE GÖRA!!!!!
Du har linda så lägg ner... 😀 😀 😀
Jo men det är jobbigt med musarm har själv haft lite halvproblem med det.. inge kul alls.
1 Guest(s)