February 17, 2004
polki84 wrote: jag och mina kompisar har tyvärr inte kanal 9.. och vi vill se på matchen.. finns det ngn kanal som visar den matchen? eller kanske på internet?
hoppas att ni kan hjälpa oss
Jag har heller inte den :(. VARFÖR sänder de alla intressanta matcher på skitkanaler som ingen har tillgång till :arg: :arg: :roll:.
Och nää har ingen lust att gå till en pub då jag är ute 4 dar i veckan. Idag vill jag se den hemma.
Nån som vet om den visas på någon normal kanal i eftersändning???
/Dani
December 17, 2005
Dani wrote: [quote=polki84]jag och mina kompisar har tyvärr inte kanal 9.. och vi vill se på matchen.. finns det ngn kanal som visar den matchen? eller kanske på internet?
hoppas att ni kan hjälpa oss
Jag har heller inte den :(. VARFÖR sänder de alla intressanta matcher på skitkanaler som ingen har tillgång till :arg: :arg: :roll:.
Och nää har ingen lust att gå till en pub då jag är ute 4 dar i veckan. Idag vill jag se den hemma.
Nån som vet om den visas på någon normal kanal i eftersändning???
/Dani
Kan heller inte förstå varför dom inte sänder på t.ex kanal 5 istället.. Små sjukt.. http://expressen.se/sport/fotboll/1.705158
Man behöver inte dricka när man går ut och kollar en match :bash:
December 17, 2005
skiroy wrote: Jag har inte heller den kanalen.
Men jag tänker fasen inte skaffa den eller se den på någon pub för då stödjer man bara detta jäkla oskick med att flytta matcher till kanaler hit och dit.Våga vägra se matchen!
Stödjer eller inte, lär inte märkas om bara du skippar :whops:
February 17, 2004
Men jag tänker fasen inte skaffa den eller se den på någon pub för då stödjer man bara detta jäkla oskick med att flytta matcher till kanaler hit och dit.Våga vägra se matchen!
Ja men då är du knappast intresserad av att se den. Du kanske har ett litet intresse, vissa andra vill gärna se den. Det är ju ett derby dessutom.
Nää jag vill då inte missa matchen och vägrar gå till en pub!
April 14, 2002
Stödjer? Haha. Då har du iaf valt att inte se den.
September 12, 2001
Marcan- wrote: [quote=skiroy]Jag har inte heller den kanalen.
Stödjer? Haha. Då har du iaf valt att inte se den.
Kan du utveckla lite mer tack!
February 17, 2004
Har hittat en bra stream på webben. Ledsen för att infon kommer i pausen, men fick igång den sent. Kolla in följande:
Klicka på 20:00 Euro 2008 (Calif.): Dinamarca (DNK) - Suecia (SWE)
Välj NRK 2 1Mbps Link no p2p. Mycket bra bildkvalitet, dock utan kommentator.
Får säga att 1:a halvlek var väldigt bra med chanser åt båda håll.
MYCKET NÖJE!
/Dani
November 21, 2005
November 21, 2005
February 17, 2004
Den här matchen hade allt, spänning, dramatik, rooligans, hooligans, och skandalscener. Fattar inte vad som hände knappt. Såg att Arenadisplayen visade 0-3 till Sverige . Mycket märkligt, har aldrig sett det förrut att belsutet tas på plats.
Domaren som för övrigt var alldeles utmärkt...
Sen kan ju Lagerbäcks insats diskuteras, fattar inte vad han sysslade med..
Och Johan - Kolla på TV9 hemsida så ser du att det är väldigt få paket den ingår i. Skulle bara fattas att TV9 eller nån annan sketkanal får monopolrättigheter att sända fotbolls VM..
Nä Stream funkar ju hur bra som helst, men det beror nog på att det var nära. Stream från NHL funkar ju sådär...
/Dani
2 Guest(s)