March 19, 2003
Sardaukar wrote: EU-standard 230V.
Edit: Vi bytte från 220 till 230V för över 10 år sedan 😛
hehe, kan aldrig hålla reda på om det är 220 eller 230, kanske ska börja skriva 225 så det är mitt i mellan 😉
Okey, då skall det helt enkelt gå att köra lappisen utan problem fårn ett svenskt utag om förutsättningen är att den har samma kontakt.
March 19, 2003
Medveten om tangentbordet, frågade om det i en tråd igår 🙂
känns osm att jag kan leva med 3 anolrunda bokstäver, "man vet ju var de finns alla fall".
Så är det nån som har svar på min fråga ang kontakten?
Säkert sån där mupp kontakt med tre piggar på eller nå annat knasigt.
May 17, 2002
BarateaU wrote: Medveten om tangentbordet, frågade om det i en tråd igår 🙂
känns osm att jag kan leva med 3 anolrunda bokstäver, "man vet ju var de finns alla fall".
Så är det nån som har svar på min fråga ang kontakten?
Säkert sån där mupp kontakt med tre piggar på eller nå annat knasigt.
en europakontakt borde fungera, den ska fungera över hela Eu-området, dock så kan en jordad kontakt kanske vara lite lurig.
December 5, 2001
Snorch wrote: [quote=Sardaukar]Jo, men du kommer väl få Æ och Ø istället för Ä och Ö. Tror inte det finns Å heller.
Hmm, sen när ändras tangentbordet pga dansk ström? 🙄
Ville försäkra mig om att han var medveten om det. Är det så farligt att påpeka? Jag var nämligen på väg att köpa datorprylar från itbutikken.dk, ett tangentbord bl.a. när jag just kom på detta. Sen att det blev lite konstig formulering beror på att jag fick bråttom till skolan.
Ang. kontakten så borde det gå att byta ut transformatorn till en med svensk kontakt om det nu inte skulle vara samma. Kontakten i datorn borde inte se annorlunda ut även på andra sidan jordklotet.
2 Guest(s)