February 3, 2003
Arny wrote: [quote=LorD_Kvadd]Jag med..Jag ska från och med nu inte säga lampor..Jag ska säga mörker sugare...eller dark suckers...
Säg mörker sugare. I Sverige ska vi sträva efter att prata svenska.
just det...vänta..betyder det inte att skärmen är en sorts mörker sugare?!?
November 5, 2001
LorD_Kvadd wrote: [quote=Arny][quote=LorD_Kvadd]Jag med..Jag ska från och med nu inte säga lampor..Jag ska säga mörker sugare...eller dark suckers...
Kan vara så. En stor mörkersugare eftersom den vanligtvis har längre livslängd än en glödlampa. Dvs den blir inte full av mörker lika snabbt.
January 26, 2003
Arny wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Arny][quote=LorD_Kvadd]Jag med..Jag ska från och med nu inte säga lampor..Jag ska säga mörker sugare...eller dark suckers...
Kan vara så. En stor mörkersugare eftersom den vanligtvis har längre livslängd än en glödlampa. Dvs den blir inte full av mörker lika snabbt.
precis, och när den blir full så blir det en liten svart fläck på lampan som indikerar att den är full
January 26, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=Arny][quote=LorD_Kvadd]Jag med..Jag ska från och med nu inte säga lampor..Jag ska säga mörker sugare...eller dark suckers...
jorå, den är också en mörkersugare.
November 26, 2002
Arny wrote: [quote=LorD_Kvadd]Jag med..Jag ska från och med nu inte säga lampor..Jag ska säga mörker sugare...eller dark suckers...
om du vill sträva efter att prata/skriva svenska, säg då mörkersugare 😉
ganska kul teori
February 3, 2003
Öwall wrote: [quote=Arny][quote=LorD_Kvadd]Jag med..Jag ska från och med nu inte säga lampor..Jag ska säga mörker sugare...eller dark suckers...
ganska kul teori
Ska gå och tala med fysik läraren på skolan om detta 😀 se om man kan lura han lite 😀
November 5, 2001
Öwall wrote: [quote=Arny][quote=LorD_Kvadd]Jag med..Jag ska från och med nu inte säga lampor..Jag ska säga mörker sugare...eller dark suckers...
ganska kul teori
Sant. Man ska undvika särskrivningar också.
3 Guest(s)