December 31, 2001
tror att det är antaget av typ svenska datatermgruppen eller nåt att man kan använda DATA istället för DATOR.. då det är ett samlingsamn eller nåt.. iaf i svenskan.. typ SAOL o massa skit.. men vad vet jag.. har noll koll eller minne..
så så fel är det egentligen inte.. bara massa här på nordic o swec o massa andra ställen som tror att dom är extra korreka.. kan ju va bra ibland det med
December 28, 2002
August 21, 2001
Meen va ni e jobbiga? Varför bry sig? Sålänge man förstår vad innebörden är så !!
Data, dator, burk, lådjevel?
om jag kommer till en affär, som innehåller en stor mängd datorer med beskrivningar och prislappar på, då antar jag ganska snabbt att den säljer datorer. Sen om den skulle heta "Bosses hjärt klappnings och data affär" så gör det inte mig det minsta.
Samma sak gäller det den där sidan skrivihop.nu!!
Att bara ens orka att sätta sig o knåpa ihop en sådan sida är ju otroligt!
Och folk som hela tiden hänvisar folk dit måste ju ha en fis på tvären eller nått. Som om folk inte har nog med problem.. åhrrr..
May 17, 2002
ang. http://www.skrivihop.nu så finns det en viss vits med att inte "sär skriva"
ex. En brun hårig sjuk sköterska
eller en brunhårig sjuksköterska... Vilken skulle du vilja tas omhand av på sjukhuset?? 🙂
2 Guest(s)