December 23, 2000
Jag gissar väl på att du snackar högskoleutbildning nu, eftersom det är det enda som är värt något. Då kan jag glatt rekommendera Medieteknik på BTH i Karlshamn.
Är du naturare kanske Programvaruteknik i Ronneby passar bättre, det ska visst också vara bra säger mina vänner!
July 25, 2001
On 2001-10-30 15:05, carnail wrote:
"Kreativ Programmering" i Gävle
Är du helt seriös nu? Jag gick där i 7 månader. Inte en lärare var ju rikigt frisk. Bara massa strul hela tiden. Bytte datorlärare 3 gånger under samma 5 poängskurs. Knappast godkännt. Jag bor i Gävle och vet ganska bra hur det funkar där på HiG och det är inte bra just nu. Att få bostad i Gävle under 4000:- är nästan omöjligt det med. Om man ej vill bo in da ghetto.
Mitt val idag hade lätt blivit Datoringenjör i Kista. Mindre matte och programmering än samma linje i Gävle.
August 22, 2005
On 2001-10-30 16:03, -=Andreas=- wrote:
On 2001-10-30 15:05, carnail wrote:
"Kreativ Programmering" i GävleÄr du helt seriös nu? Jag gick där i 7 månader. Inte en lärare var ju rikigt frisk. Bara massa strul hela tiden. Bytte datorlärare 3 gånger under samma 5 poängskurs. Knappast godkännt. Jag bor i Gävle och vet ganska bra hur det funkar där på HiG och det är inte bra just nu. Att få bostad i Gävle under 4000:- är nästan omöjligt det med. Om man ej vill bo in da ghetto.
Mitt val idag hade lätt blivit Datoringenjör i Kista. Mindre matte och programmering än samma linje i Gävle.
menar du sätra?
September 8, 2001
On 2001-10-30 11:37, LeviAthaN wrote:
Jag gissar väl på att du snackar högskoleutbildning nu, eftersom det är det enda som är värt något. Då kan jag glatt rekommendera Medieteknik på BTH i Karlshamn.Är du naturare kanske Programvaruteknik i Ronneby passar bättre, det ska visst också vara bra säger mina vänner!
Låter bra med Ronneby. Är det lätt att finna lägenhet, eller nått, där?
Finns det någon hemsida typ?
[Fel stav]
---
[ Detta Inlägg ändrades av: Illern den 2001-10-31 15:42 ]
September 12, 2001
On 2001-10-31 15:39, Illern wrote:
Jag gissar väl på att du snackar högskoleutbildning nu, eftersom det är det enda som är värt något. Då kan jag glatt rekommendera Medieteknik på BTH i Karlshamn.Är du naturare kanske Programvaruteknik i Ronneby passar bättre, det ska visst också vara bra säger mina vänner!
Låter bra med Ronneby. Är det lätt att finna lägenhet, eller nått, där?
Finns det någon hemsida typ?[Fel stav] _________________
Mvh/Illern
---
Bara döda fiskar flyter med strömmen.
---[ Detta Inlägg ändrades av: Illern den 2001-10-31 15:42 ]
testa med http://www.bth.se
går på medieteknik på bth 😀
September 8, 2001
Jag gissar väl på att du snackar högskoleutbildning nu, eftersom det är det enda som är värt något. Då kan jag glatt rekommendera Medieteknik på BTH i Karlshamn.
Nej, jag menar inte högskole utbildning nu. Jag kommer direkt ifrån högstadiet, så det kan bli kanska svårt att komma in på högskola direkt.
Så finns det inte någon "bra" linje som man kommer in på direkt från högstadiet?
Jag ruttnar på att söka efter skolor.. *puh*
September 8, 2001
Nej, jag menar inte högskole utbildning nu. Jag kommer direkt ifrån högstadiet, så det kan bli kanska svårt att komma in på högskola direkt.
Så finns det inte någon "bra" linje som man kommer in på direkt från högstadiet?
Jag ruttnar på att söka efter skolor.. *puh*
1 Guest(s)