April 20, 2005
October 23, 2004
Ungefär 4-6 timmar blir det väl.
Lite mindre nu på sommaren dock.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
January 13, 2003
"datanörd" är lika myckel felskrivning som "båten anna" är felsägning. 😉
Aja, sitter inte vid datorn så mycket nu för tiden. Jobbar ju allt mellan 8 och 15h per dag. Genomsnitt blir det väl runt 3-4h vid datorn. Annat var det förr då sova och dator var det som gällde 24/7.
March 12, 2006
Aja, sitter inte vid datorn så mycket nu för tiden. Jobbar ju allt mellan 8 och 15h per dag. Genomsnitt blir det väl runt 3-4h vid datorn. Annat var det förr då sova och dator var det som gällde 24/7.[/quote
jaha kul
June 30, 2001
Att accosiera "datanörd" med hur länge man sitter framför datorn fungerar inte. Jag sitter väl inte sådär jättelänge men nog är jag en datornörd iaf. Mina småsyskon sitter på playahead.com och lunarstorm HELA dagarna. Inte är de nördar för det.
För mig är det mer kunnandet som gör en till datornörd.
June 23, 2002
Varierar väldigt kraftigt.
Har fått jobb och jobbar 6.30 till 15.30 nu så under den tiden sitter jag inte vid datorn. Dock kan det bli ett tag när man kommer hem till och från beroende på. Är dock mycket VM just nu.
Vad jag kom fram till är alltså att jag inte kan säga hur många timmar per dag.
January 4, 2001
Väldigt olika, nu under sommaren när jag jobbar så sitter jag vid datorn kanske 6-7h på jobbet, sen kanske 1-2h när jag kommer hem.
När jag pluggar vanligtvis så blir det allt mellan 0-8h vid datorn i skolan, sen ett par timmar hemma.
Dock sitter inte jag och spelar cs etc, utan för faktiskt något vettigt när jag sitter vid burken. 😉
2 Guest(s)