March 10, 2002
Callister wrote: [quote=Dehman][quote=Callister]Det missade jag! 🙁
Det går väl ingen repris antar jag? 🙁
Jao, på måndag klockan 1:20.
haha halv 2 på en skoldag.. 🙁
Haha nej? tjugo över ett ser du väl. :bgrin:
Jag missade också det, men måste se det, kanske får spela in det eller något istället. Har för mig att det var någon här som spelat in det.
May 21, 2002
fyfan det är skitsamma om det är ett simulerat fel eller inte.
Det är ju meningen att dem ska upptäcka felet men killen som tog emot datorn verkar dum i huvet, han sa direkt då är det nätagg som måste bytas ut, hur fan kan man göra en sån bedömning direkt ?
de har gjort sig ännu mindre seriösa nu.
June 17, 2002
HAHHAA.. Har läst deras förklaring nu...
den var ju larvig.. får jag en sån där beskrivning att den e död så startar jag ju datorn iaf för att lyssna om fläktar o NATAGG går igång.. kan ju vara CPU som e död eller minne.. eller grafikkort.. om man inte får bild.. så varför byta nätagg för dyra pengar när den e hel..
IDIOTER!!!.. Aja..
Tur att man håller sig till att fixa allt själv på datorn.. o köper sina grejer på Tricom i Uppsala..=)
August 20, 2001
"Att det kommer upp ett felmeddelande på skärmen. I de fallen kan man lugnt sätta på datorn."
"Om vi, som i detta fall, får in en dator med felbeskrivningen "död, utan bild", så vill man som reparatör inte riskera att förstöra den ytterligare genom att starta datorn"
Är det sådana kriterier de går efter så kan jag förstå varför de är så dåliga
February 21, 2003
Spamma sönder dem bara 😀
March 10, 2002
Min gåva ska vara,
5st pennor & 5 st magneter.
1st DataPrince T-shirt
Haha vem vill ha något med deras namn på?
Jag svarade "Inte alls/usel" på alla frågor, jag tyckte även att alla frågor var viktiga. 😉
Men gillade inte fråga två, jag har aldrig handlat och kommer aldrig, där finns inget sådant alternativ. =/
November 16, 2002
det är skitkul med asiater i datorbutiker för dem har så dåligt uttal så ibland undrar man, va i en affär som heter Twan data i sthlm med en kompis(P) som skulle köpa lie grejjer o så kommer han fram till disken(D)
P:hej jag skulle köpa en hårddisk o en proccsor
D:jahalla, val äl det du lill ha
P:en S ata 120 gigabytes disk o en p4 2.8Ghz
D: jaaaa, vi hal nogg en Ssaaaataaaa hundlasugi dissk, men li hal ingla klåkommaottor blala klåklommslexlor,iill di ha lågom ler
P:öhh humm ja hehe ok vad sa ni ??
efter en del pekande på prislistor fick han det han skulle, restan av vad det sa va i pricip omöjligt att begripa
datorprince är ju allmänt kändaför att ha dassig kvalite på sina prylar, personal o service
October 11, 2002
Metz wrote: P:hej jag skulle köpa en hårddisk o en proccsor
D:jahalla, val äl det du lill ha
P:en S ata 120 gigabytes disk o en p4 2.8Ghz
D: jaaaa, vi hal nogg en Ssaaaataaaa hundlasugi dissk, men li hal ingla klåkommaottor blala klåklommslexlor,iill di ha lågom ler
P:öhh humm ja hehe ok vad sa ni ??
(proccsor=processor?)
(o=och?)
Din kompis verkar ju inte heller vara direkt mästare på svenska språket efter vad du har skrivit..
April 15, 2001
hmm vad är detta för sida http://www.dp.se ?
det är ju samma skapare som dataprince, hmmm 🙄
btw min kompis mailade dom..."Hej jag har en kabel lös i datorn, kan jag komma in och få ett nytt nätagg?"
August 16, 2002
bloodman wrote:
Det är ju meningen att dem ska upptäcka felet men killen som tog emot datorn verkar dum i huvet, han sa direkt då är det nätagg som måste bytas ut, hur fan kan man göra en sån bedömning direkt ?
för att det var en brud som kom in med den... då tänkte han att han kunde lura henne på ståler... det hade jag gjort iaf...
3 Guest(s)