May 22, 2001
On 2002-04-30 11:35, Sotnosen wrote:
Sover du aldrig, Jocke? Eller ska man kalla dig Dragon?
Vad jobbar du med? Samma som Wigger eller?
Jag slutar jobb om en kvart!
Det ska bli skönt att åka hem och göra... ingenting! Känner mig lite slö idag. Man har väl aldrig fått upp farten riktigt idag i och med att det bara är halv jobbdag idag!?
Helt otroligt vad mycket tankar och åsikter som flyger omkring här inne!
Jag tror säkert att här har funnits andra tjejer innan. Frågan är bara, som någon påpekade, hur länge de stannar?! LAN-träffarna låter ganska kul... Fast jag kan inget av spelen... Kan man åka med som maskot? Så kanske man kan lära sig spela när man är där? *funderar*Eller??
😛
[ Detta Inlägg ändrades av: Sotnosen den 2002-04-30 11:35 ]
Ja jag är student, Jag sover mellan 03-07 lagom sömn för mig, Ja det om att följa med som maskot ja visst är du välkommen på lan finns rätt så många tjejer som gillar lan mer & mer. Så häng med på; Frozen party nära & bra! https://www.nordichardware.com/phpBB/viewtopic.php?topic=20779&forum=15&33
Ja det har funnis andra flickor är inne helt sant men dom verkar ha försvunnit av någon konstig andlening. Får väl forska i varför. Ja ha en Trevligt Valborg alla & se upp för farbror Polisen.
April 29, 2002
Snackade precis med brorsan... Jag ska nog hänga med honom på E-LAN nästa gång & testa om det är nåt för mig... Men jag blir lite yr när jag tittar på när andra spelar cs & liknande.
High Density: Du e alltför snäll
Men det är nog sant som du säger! Det är inte lika vänligt och snällt i alla trådar... Hur gör man alla de andra söta smiliesarna?
December 25, 2000
https://www.nordichardware.com.....hp#smilies
och high-destiny har helt rätt på att det drar fram dom "goda" sidorna....
August 23, 2001
Välkommen till Nordichardware.
Lite sent ute kanske. :bgrin:
[ Detta Inlägg ändrades av: (grove^hand) den 2002-05-10 23:22 ]
1 Guest(s)