May 1, 2003
UndaC wrote: haha det var typ min halvbror som höll i programmet
sjukt att ingen i släkten sagt till mig att han skulle ha detsjälv tyckte jag det var ok men att de nog kunde fyllt ut programtiden lite mer effektivt
haha, va överraskad jag skulle bli om man slog på ett program och så var det nån i ens släkt som höll i det! 😀
April 20, 2002
Hoppas SVT börjar sända livesändingar från stora evenemang som CPL & WCG, det vore ju trevligt med datorspelsmatcher live i TV...:D CS, Q3 & alla de spel som spelas på dessa ställen.
Men det tror jag inte kommer hända, inte de närmaste åren i alla fall.
Att de tror man vill se tråkspel är ju synd.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 23, 2004
Tintin wrote: Hoppas SVT börjar sända livesändingar från stora evenemang som CPL & WCG, det vore ju trevligt med datorspelsmatcher live i TV...:D CS, Q3 & alla de spel som spelas på dessa ställen.
ja gud va kul det hade vart o kolla på svettiga finniga tonåråringar som slår på tangentbordet när dem spelar cs... för fan get a life
January 28, 2003
pcw wrote: [quote=Tintin]Hoppas SVT börjar sända livesändingar från stora evenemang som CPL & WCG, det vore ju trevligt med datorspelsmatcher live i TV...:D CS, Q3 & alla de spel som spelas på dessa ställen.
ja gud va kul det hade vart o kolla på svettiga finniga tonåråringar som slår på tangentbordet när dem spelar cs... för fan get a life
Du vet att PCW är CS-språk för "Practise Clan War"?
April 20, 2002
pcw wrote:
Eftersom du inte vet vad du talar om och är allmänt irriterande i dina inlägg kan du ju lika gärna vara helt tyst. Svettig, finnig & tonåring är tre saker som jag INTE är och så även flera andra datorspels-intresserade och datorspels-spelande personer jag känner. Jag slår inte heller på tangentbordet då jag spelar counterstrike.
Så jag kanske skulle vända tillbaks det du skrev och säga till dig: Get a life!
j*&¤%r n00b <----(ironi om du inte förstod 🙄 )
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 23, 2004
Tintin wrote: [quote=pcw]
Eftersom du inte vet vad du talar om och är allmänt irriterande i dina inlägg kan du ju lika gärna vara helt tyst. Svettig, finnig & tonåring är tre saker som jag INTE är och så även flera andra datorspels-intresserade och datorspels-spelande personer jag känner. Jag slår inte heller på tangentbordet då jag spelar counterstrike.
Så jag kanske skulle vända tillbaks det du skrev och säga till dig: Get a life!
j*&¤%r n00b <----(ironi om du inte förstod 🙄 )
ta inte åt dig då om du inte är det.. med andra ord är du det eftersom du finner att du måste försvara dig.
3 Guest(s)