September 28, 2003
skiroy wrote: [quote=fastbullit]Hade vi en datingkultur i Sverige? 😮
Jag har aldrig varit på en enda men jag har varit med många tjejer...
Men du är ju å andra sidan undantaget från alla regler som finns. 😉
Nja, man bor ju på vischan. Men, jag skulle vilja ha en datingkultur.Skulle göra saken lättare.
whak wrote: [quote=fastbullit] Jag har aldrig varit på en enda men jag har varit med många tjejer...
Onani kan inte anses som att ha varit med många tjejer. 😉
Hur var det nu.. När man antar något så utgår man från sig själv eller sin egen situation..?
May 27, 2004
Tycker inte ni ska gå på bio efter som det är bättre att du lär känna tjejen och gör något när ni kan prata mer. En gasnka kul grej om du inte vill gå ut är att laga mat ihop kan bli ganska skoj faktiskt. och sedan kan man ju alltid ta lite banan likör ellr vin om ni är blyga 😛
September 12, 2001
Imlal wrote: Hmm..... Skidan tror du inte att du har lust att slänga upp en klistrad tråd med dating tips. Verkar nästan som det skulle bli populärt och som någon sa kan man ju ta med lite saker man inte skall göra (Låna från Guenos trådar) :bgrin:
Det är en rätt god tanke faktiskt för just under våren så spirar alla dessa dessa dates rätt friskt ( vårkänslor är inte att leka med ) men vete sjutton om datings tips är så bra när det räcker med att konsultera vår expert och player nr 1 Coore. 😀
February 13, 2003
Jag är ledsen att jag inte skrivit tidigare, men jag har varit väldigt upptagen.
Jo, helgen jag tänkte fråga ut henne blev jag ruggigt sjuk, så det blev inte så. Samma helg träffar hon en kille hon nu är ihop med, på ett uteställe.
Jag är fortfarande helt knäckt! Varför skulle jag bli sjuk just den helgen?! Blaaaaaaargh, nu mår jag ännu sämre när jag tänker tillbaks på det. 🙁
September 12, 2001
Sartic wrote: Jag är ledsen att jag inte skrivit tidigare, men jag har varit väldigt upptagen.
Jo, helgen jag tänkte fråga ut henne blev jag ruggigt sjuk, så det blev inte så. Samma helg träffar hon en kille hon nu är ihop med, på ett uteställe.
Jag är fortfarande helt knäckt! Varför skulle jag bli sjuk just den helgen?! Blaaaaaaargh, nu mår jag ännu sämre när jag tänker tillbaks på det. 🙁
Ojdå. Tråkigt värre. :/
February 7, 2006
Sartic wrote: Jag är ledsen att jag inte skrivit tidigare, men jag har varit väldigt upptagen.
there is only one solution...
:bgrin:
June 28, 2001
Holy shit !
om du tror på gud så är nu ett bra tillfälle att tro att det inte var meningen att ni skulle bli ihop.
Tjejer är som tåg, missar du en så kommer det en till om 30 min.
January 4, 2001
Sartic wrote: Jag är fortfarande helt knäckt! Varför skulle jag bli sjuk just den helgen?! Blaaaaaaargh, nu mår jag ännu sämre när jag tänker tillbaks på det. 🙁
Äh fan, tänk inte mer på det. Om ett tag har du hittat en ny brud och då tänker du "fan vilken tur att jag blev sjuk den där helgen".
skiroy wrote: Det är en rätt god tanke faktiskt för just under våren så spirar alla dessa dessa dates rätt friskt ( vårkänslor är inte att leka med ) men vete sjutton om datings tips är så bra när det räcker med att konsultera vår expert och player nr 1 Coore. 😀
Det straffar sig att berätta om sitt vardagliga liv för dig. :bgrin:
Json_81 wrote: [quote=Mind] Tjejer är som tåg.
Jag har alltid hört att de är som frimärken :va:
Nej nej nej, tjejer är som cpu-kylare. Man tycker att man borde ha lärt sig efter att man har satt på 10-20st men ändå är det alltid någon korkad "feature" som gör att man står där och kliar sig i huvudet och undrar vart fasen "tillverkarna" gjorde fel.
3 Guest(s)