June 17, 2002
håller påståendena om effekterna av datorspel??? 🙄
http://hem.bredband.net/b25069.....l_life.asf
Jag kunde inte iaf hitta nån som har postat den förr så klaga inte om den redan varit uppe... 😛
EDIT: Fixat ny länk...
November 25, 2003
July 13, 2002
Pim_ wrote: [quote=Elias667]btw: Känner på mig att någon kommer kommentera en särskrivning snart.
Jag låter dig få äran, RUN FOREST RUN
hehe... oh no you don't 😀 Jag är sen sista som borde kommentera hur andra människor skriver, med tanke på hur jag alltid slänger runt bokstäverna i orden... omedvetet...
October 6, 2003
SerXes wrote: [quote=BearznaiL]Hur lyckas du särskriva på datorspel?
Rätta mig om jag har fel men jag utgår från att han först skrev dator sedan tryckte på mellanslagstangenten och efter det skrev spel.
Men det är en vild gissning från min sida.
Duktigt, tänkte mer på sinneslaget hos honom just vid den tidpunkten.
March 10, 2004
BearznaiL wrote: [quote=SerXes][quote=BearznaiL]Hur lyckas du särskriva på datorspel?
Rätta mig om jag har fel men jag utgår från att han först skrev dator sedan tryckte på mellanslagstangenten och efter det skrev spel.
Men det är en vild gissning från min sida.
Duktigt, tänkte mer på sinneslaget hos honom just vid den tidpunkten.
Här kommer vi till mer subjektiva ting och här får ni gärna återigen gärna rätta mig om jag har fel men jag skulle tippa på att han kände sig rätt glad och upprymd för att han hittat en lustig filmsnutt som han ville visa för sina trevliga kamrater på NH-forumet. Jag kan dock ha helt fel.
June 17, 2002
SerXes wrote: Vissa av oss skulle dock gärna vilja ha ett uttalande angående din sinnesstämning vid tillfället för särskrivningen i fråga.
Kl var 12 på natten.. jag hade varit på min kurs hela dan... kom hem... var trött som fan.. tänkte typ 1 cm framåt så det råkade bli ett space...
Tänker fortfarande inte ändra... 😛
1 Guest(s)