July 1, 2003
Hejsan!
Skulle vilja ha ett stort hörndatorbord. Bara ett helt vanligt bord. Letat i många möbelbutiker fast dom verkar inte ha sådana sortets bord. Vet nån om det finns nåt företag som man kan beställa datorbord ifrån eller kanske nån hemsida som säljer bra datorbord ?
/mvh krillo
November 22, 2003
Har du kollat in Mikael hos Ikea? Jag själv har funderingar på att köpa den.
July 1, 2003
hittat en sidan nu( http://www.morekontor.se/ ). Fast priserna är som väntat höga eftersom dom inriktar sig till företag. Ingen som vet nån sida med bättre priser till en privatperson.
February 23, 2004
Det blir nog svårt att hitta något som är billigare än några tusen, om vi snackar riktigt kontorsbord av kvalité, riktigt trä etc. Ska man kunna höja/sänka elektroniskt så blir det ännu dyrare... Vanliga som man sänker manuellt går ju på flera tusen också.
Eventuellt om du hittar begagnat, vissa kontorsvaruhus brukar ha begagnade kontorsmöbler till salu för en billigare peng.
November 27, 2003
Odehn wrote: Har du kollat in Mikael hos Ikea? Jag själv har funderingar på att köpa den.
Jag sitter med en Mikael och är nöjd 🙂
Köp till glasskivan bara.
//Andreas
November 6, 2001
*Lutar sig på sitt Galant*
Är mycket nöjd med mitt skrivbord, stort som fan och relativt snyggt. Finns även med elektriskt höj- och sänkbart underrede.
December 17, 2005
Shlumpen wrote: *Lutar sig på sitt Galant*
Är mycket nöjd med mitt skrivbord, stort som fan och relativt snyggt. Finns även med elektriskt höj- och sänkbart underrede.
Har du med A-ben ? om ja, är den stabil ?
hade tänkt köpa skiten nu i november.
July 1, 2003
Shlumpen wrote: *Lutar sig på sitt Galant*
Det bordet verkar ju redigt bra. Kanske inte så snyggt men billigt och stort. Ska kolla in det 🙂
October 18, 2004
A-ben är stabila, trodde inte det från början men dom funkar skitbra.
Bjornstrom wrote: [quote=Shlumpen]*Lutar sig på sitt Galant*
Har du med A-ben ? om ja, är den stabil ?
hade tänkt köpa skiten nu i november.
1 Guest(s)