January 7, 2004
May 17, 2002
Extatic wrote: lägg in ett program som sparar alla lösenord och sånt, är säkert många som använder lunar. Sen kan du ha rätt skoj med andras konton 😉
att göra det är nog inte särskillt lagligt eller särskillt schysst. Nog för att jag är en hängiven fanatiker av förenignen FFFMLS (FörenadFolkFront Mot LunarStorm) men snällt är det inte att gå in och förstöra för de stackars små barnen.
August 16, 2002
http://forum.flashback.info/sc.....hp?t=96352
om ni har win2k eller NT...
December 15, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Extatic]lägg in ett program som sparar alla lösenord och sånt, är säkert många som använder lunar. Sen kan du ha rätt skoj med andras konton 😉
att göra det är nog inte särskillt lagligt eller särskillt schysst. Nog för att jag är en hängiven fanatiker av förenignen FFFMLS (FörenadFolkFront Mot LunarStorm) men snällt är det inte att gå in och förstöra för de stackars små barnen.
yeye
men, han frågade ju vad för kul man kunde göra, och vad är kul om inte att förstöra lite för lunarbarnen?
detta är inget som jag skulle göra. tar bara en massa tid
November 4, 2002
Extatic wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Extatic]lägg in ett program som sparar alla lösenord och sånt, är säkert många som använder lunar. Sen kan du ha rätt skoj med andras konton 😉
yeye
men, han frågade ju vad för kul man kunde göra, och vad är kul om inte att förstöra lite för lunarbarnen?
detta är inget som jag skulle göra. tar bara en massa tid
Eller så kör du Ettercap. Då kan du sniffa alla lösen som snurrar på hela nätverket. Skitkul om man har tråkigt. Det bästa är att köra det i linux. Fixa en bärbar dator och koppla in den i nätverket. Det bästa är ifall det finns wlan i skolan. Då är det bara att lägga in datorn i nåt skåp under dagen. Sen är det bara att ta hem den och kolla alla lösenord som den har samlat på sig under dagen.
Detta är dock mycket olagligt och ska inte göras. Det var bara ett "tips".
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
January 14, 2002
här kanske finns nåt kul.
http://quarzi.mine.nu/phpbb2/v.....um.php?f=9
February 22, 2003
Extatic wrote: [quote=BelGarath]Vad sägs som att skriva arbeten och söka efter information och inte hålla på att förstöra skolmaterialet?
ingen här har pratat om att förstöra något om du läser lite nogrannare.
Nej men om man håller på och installera trojaner och djävulsskap kan de va svårt o bli av med det och andra får lida när dom ska använda datorerna till något vettigt.
January 7, 2004
September 12, 2001
Låter jäkligt vettigt att dom har stängt av net send med tanke hur många snorungar som har ställt till en massa jäkelskap.
Många verkar inte begripa att alla dessa så kallade hyss i skolans datorer kostar tid och pengar. Att många elever i samma ögonblick klagar över att skolorna inte kan köpa in nyare datorer är då inte konstigt alls. För dessa så kallade "hyss" kostar mer än det smakar.
June 30, 2003
skiroy wrote: Låter jäkligt vettigt att dom har stängt av net send med tanke hur många snorungar som har ställt till en massa jäkelskap.
Vill inte starta någon stor diskussion om detta, men jag och mina kompisar använder Net Send en hel del när vi är i skolan... Perfekt om man vet att nån inte har MSN och sitter i ett annat klassrum.
September 12, 2001
Timmy wrote: [quote=skiroy]Låter jäkligt vettigt att dom har stängt av net send med tanke hur många snorungar som har ställt till en massa jäkelskap.
Vill inte starta någon stor diskussion om detta, men jag och mina kompisar använder Net Send en hel del när vi är i skolan... Perfekt om man vet att nån inte har MSN och sitter i ett annat klassrum.
Självklart behöver inte allt vara i destruktivt syfte.
Nu syftade jag på rent generellt när det gäller hyssen som görs i skolornas datorer.
September 13, 2001
Har bara skummat igenom denna, men det kanske kan ge dig lite tips.
http://www.neworder.box.sk/new.....wsid=12077
2 Guest(s)