September 27, 2001
April 18, 2001
Jag hade beställt en massa saker därifrån. Gått och väntat som fan iom att dom har 10-14 arbetsdagars lev. tid. Skulle ha kommit i måndags och har förgäves försökt få tag på dom. Skulle betala med kreditkort med dom har iaf inte dragit några pengar som tur är. Lär inte va nån renovering det där.
August 14, 2001
Brorsan köpte sin dator där och nu har grafikkortet pajat verkar det som. Inte kul. Dessutom upptäckte han att de lagt nåt slags lim eller nåt från moderkortet upp på PCI- och AGP-korten/et. Verkar fungera som nån slags plombering eller nåt, nån som vet? Nu hade det tydligen kladdats så det hamnat på en kondensator också. 🙁
July 2, 2001
On 2001-11-12 15:35, sharpshooter wrote:
Brorsan köpte sin dator där och nu har grafikkortet pajat verkar det som. Inte kul. Dessutom upptäckte han att de lagt nåt slags lim eller nåt från moderkortet upp på PCI- och AGP-korten/et. Verkar fungera som nån slags plombering eller nåt, nån som vet? Nu hade det tydligen kladdats så det hamnat på en kondensator också. 🙁
Det med limmet känner jag igen så gjorde http://www.inetdata.se innan de bytte ägare för en 4 år sedan de limmade alla ide kablar & plomberade lådan med klistermärken för de trodde man skulle in och pajja sin burk o sedan hävda garantin i fall man gjorde fel.
[ Detta Inlägg ändrades av: snausman den 2001-11-12 15:43 ]
September 27, 2001
June 18, 2001
On 2001-11-12 15:35, sharpshooter wrote:
Låter som en INET skräp burk!
De körde ju med smältlim på allt överallt i hela datorn!!!
Nä, tacka vet jag H2DATA. Stabila och bra!
1 Guest(s)