January 12, 2007
Hejsan,
enligt topic, skall disputera nästa vecka och då blir det fest efteråt. Tänkte ha bärbar dator med extern hårddisk med mp3 musik, men skulle vilja fixa det så att man enkelt kan bläddra musik, söka på artist/titel och evt gärna kan välja 'nästa' låt, dvs så att man slipper avbryta låten men ändå kan välja låten som spelas näst.
Har en gång i tiden lyckats med det, då tror jag att jag körde Foobar med ngt plug-in. Men har aldrig lyckats hitta tbx lösningen sedan dess.
Någon som har tips/idéer?
Tacksam för förslag!
Mvh
//Joris
January 12, 2007
Tack för alla svar, vissa mer hjälpsamma än andra
shuffle är bra men tanken är just att folk vill och kan leta efter favissar och lägga de kön. Har winamp det i senare versioner så funkar det säkert bra!
Foobar2000, ngt tillägg/plugin som krävs, eller? Som sagt hade foobar tidigare, men har för mig att jag fixade ngt plugin till det då som gjorde att man lätt kunde söka bland alla mp3.
January 8, 2005
Winamp
"j" - för att söka efter låtar
"q" - för att sätta låten i qeue (oändligt många vad jag vet)
minimera allt utom playlisten där du laddat alla dina låtar, och göm huvudfönstret , så de inte kan höja volumen eller ändra på något annat. Sätt i gång "shuffle".. dubbelklicka i listan av låtar för att spela dem,.
bästa alternativet enligt mig.
best regards, pole
1 Guest(s)