June 23, 2002
rru55318 wrote: [quote=macrus]Du kanske är en datornörd?
Annars finner jag ingen anledning till att dem skulle kalla dig det?
Om du inte vill det är väl det att du inte bryr dig bara.
Men jag har fått för mig att det är negativt, även om det inte är det!
Alla kan inte alltid vara lika bra som mig. :bgrin:
Nää men vafan om du är det så är du ju det, annars så fattar jag inte varför dem skulle kalla dig det.
March 20, 2003
rru55318 wrote: [quote=Pim_]E de tuffa killarna elaka mot dig?
Prata med din mamma och be henne ringa deras föräldrar, kuratorn och hör efter om rektorn kan ha en föreläsning i aulan om att alla är värda lika mkt.
Det lät vell jättebra, bra fantasi har du iaf!
Jag är typ "tuffast" i vår klass o det är dem "tuffaste" i dem andra klasserna som säger så.
Men tykna svar som ruski2 skrev är suveräna!
Second place, first looser..
May 1, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Marron][quote=Ogrebeast]"Jag ska kn*lla ditt moderkort?" :bgrin:
Beror ju på i vilket sammanhang. Har iofs aldrig blivit kallad nörd så jag vet inte. 🙄
nej, du går ju under namnet Rutger istället! 😛
WTF?! [Image Can Not Be Found]
hehe, kunde inte låta bli..
var har dina så kvicka och dräpande svar tagit vägen?!
saknar dem..
February 21, 2003
Marron wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Marron][quote=Ogrebeast]"Jag ska kn*lla ditt moderkort?" :bgrin:
Beror ju på i vilket sammanhang. Har iofs aldrig blivit kallad nörd så jag vet inte. 🙄
saknar dem..
Jag tentapluggar för tillfället så begrepp som "Dispersionsrelationer" och "Debye-temperatur" snurrar runt som tusan. Så för tillfället så tar jag väl bara emot smällarna för att sedan återkomma om en vecka och sänka ert självförtroende till samma stadie då ni grät som små när era mammor kallade er fula! :bgrin:
May 1, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Marron][quote=Ogrebeast][quote=Marron][quote=Ogrebeast]"Jag ska kn*lla ditt moderkort?" :bgrin:
saknar dem..
Jag tentapluggar för tillfället så begrepp som "Dispersionsrelationer" och "Debye-temperatur" snurrar runt som tusan. Så för tillfället så tar jag väl bara emot smällarna för att sedan återkomma om en vecka och sänka ert självförtroende till samma stadie då ni grät som små när era mammor kallade er fula! :bgrin:
and he is back in the game 😀
lycka till med tentan då! 😉
June 17, 2002
Marron wrote:
Din mamma vete fasiken vad det kommer ifrån.. men ja, folk säger det hela tiden.. mest på skoj nu..
tror de var "invandrarna" som tog illa upp om man sa det lr nåt..
Din mamma kommer från att bl***ar sa Din mamma är en hora.. SÅ e det nerkortat till Din mamma...
Bästa sättet att få nån att bli jävligt tyst när dom försöker mucka med att just säga Din mamma är att svara typ.. "Hm ja? vill du köpa henne eller??"
December 20, 2001
December 26, 2003
Death On Wings wrote: ehh ta det som en kompilimang.
Precis! Varför skulle det vara något negativt med att vara datornörd? Svara typ:
"Tack, det tar jag som en komplimang... Och vad är du duktig på?"
...eller något liknande. Försök komma på en högre nivå än den som försöker planka ner på dig. Då blir du respekterad istället för dissad... ^.^
3 Guest(s)