March 20, 2003
zcorpan wrote: [quote=Death On Wings]ehh ta det som en kompilimang.
Precis! Varför skulle det vara något negativt med att vara datornörd? Svara typ:
"Tack, det tar jag som en komplimang... Och vad är du duktig på?"
...eller något liknande. Försök komma på en högre nivå än den som försöker planka ner på dig. Då blir du respekterad istället för dissad... ^.^
Det förutsätter ju att han är bra oxå....att spela cs och kunna byta theme i xp är inga mad skillz...
November 25, 2003
July 19, 2001
Spindel wrote: Har aldrig blivit kallat datornörd, eller jo, när jag gick förbi två tjejer så kollade dom på mig och sa till varandra: Killar som spelar fotboll är mycket sexigare än dom som spelar dataspel" >_<
Bah, datornörden kommer få bättre utbildning och jobb än fotbollsnörden i framtiden och så kommer ändå bruden att vilja vara med nörden som har pengar..
March 20, 2003
HELIX wrote: [quote=Spindel]Har aldrig blivit kallat datornörd, eller jo, när jag gick förbi två tjejer så kollade dom på mig och sa till varandra: Killar som spelar fotboll är mycket sexigare än dom som spelar dataspel" >_<
Bah, datornörden kommer få bättre utbildning och jobb än fotbollsnörden i framtiden och så kommer ändå bruden att vilja vara med nörden som har pengar..
Kruxet e att tjejer blir slappare med åren....gäller att ligga på topp hela tiden.
February 4, 2003
Det roliga är att vissa av mina kompisar tror jag är datornörd, fastän jag inte håller med.
De får för sig att bara för min dator står på dygnet runt 24/7 så sitter jag på den hela tiden.
Dässvärre är den bara på för att jag leechar (film och musik). Annars sitter jag knappt på den. Typ 20minuter NH per dag, och 40 minuter för kodning (php).
Min kompis som varvade Need For Speed Underground på 2 dagar har mage att kalla mig datornörd. Skrattretande.
Har inte ens varvat det efter 3-4 månader.
Nej, folk som inte vet, såna hatar jag.
Såna som tror jag sitter och skriver på Lunarstorm, MSN eller spelar spel. Usch, twi, fy.
Resten bryr jag mig inte om. Hehe.
mvh/d
March 11, 2003
Pim_ wrote:
Alla vet ju att det bästa flippret är "The Addams Family"
Ofattbart OT, men:
Alla vet ju att både Indiana Jones och Twilight Zone var bättre än Addams Family. Widebodyspelen regerade. Det märktes inte minst på intäkterna.....;)
(Men egentligen var Earthshaker och Getaway mina favoritspel.)
March 5, 2002
denstore wrote: [quote=Pim_]
Ofattbart OT, men:
Alla vet ju att både Indiana Jones och Twilight Zone var bättre än Addams Family. Widebodyspelen regerade. Det märktes inte minst på intäkterna.....;)
Extermt jävla idiotöverofftopic men:
Är det flipperspel ni pratar om? Isåfall:
Pinball Illusions (AGA), Pinball Dreams, Pinball Fantasy ahhhhhhhhh
March 20, 2003
Fackamato wrote: [quote=denstore][quote=Pim_]
Ofattbart OT, men:
Extermt j**la idiotöverofftopic men:
Är det flipperspel ni pratar om? Isåfall:
Pinball Illusions (AGA), Pinball Dreams, Pinball Fantasy ahhhhhhhhh
Nu snackar vi riktiga flipper...Digital Illusions i all ära men det slår inte känslan att slamtilta när bollen har runnit...
Edit: O pojkar håll er till tråden, vill ni snacka flipper kan ni starta en egen tråd om det.
June 3, 2001
Spindel wrote: Har aldrig blivit kallat datornörd, eller jo, när jag gick förbi två tjejer så kollade dom på mig och sa till varandra: Killar som spelar fotboll är mycket sexigare än dom som spelar dataspel" >_<
Undrar va det är för sexigt med svettiga, skeggiga trasjägare? :-k
Dessutom är ju fotboll en sport för smygbögar så kexen får ju ändå inget ut av det. :^o
August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=Spindel]Har aldrig blivit kallat datornörd, eller jo, när jag gick förbi två tjejer så kollade dom på mig och sa till varandra: Killar som spelar fotboll är mycket sexigare än dom som spelar dataspel" >_<
Undrar va det är för sexigt med svettiga, skeggiga trasjägare? :-k
Dessutom är ju fotboll en sport för smygbögar så kexen får ju ändå inget ut av det. :^o
Så du spelar fotboll då...
1 Guest(s)