July 19, 2001
Man får väl göra d.. HIttar inte länken..
http://www.svd.se
ni kan leta o se om ni hittar den.
August 15, 2001
"En datornörd är en person som av andra betraktas som en person med hög IQ" Detta läste jag för inte allt för länge sen..
Vilket totalt skämmt.. Många personer.. och då menar jag riktigt många kan sitta framför en skärm flera timmar per dag. Dessa betraktas av deras omgivning för "datanördar"
Den person som e smartast i världen (då går jag på IQ) har om jag inte minns fel 197 i IQ.. Denna person jobbar som dörrvakt och har en fattig uppväxt.. och har knappt rört en dator. En person som inte har G i varken i Engelska, svenska eller matte kanske sitter framför datron dag ut och dag in.. Denna person blir kallad för datanörd av sin omgivníng.. Men vänta lite.. Var inte datanördar smarta?
Med detta vill jag säga.. Att det inte finns några datanördar..
P3 @800mhz || 256 SDram || GeForce 2 GTS 32MB || 20+30 GB HD || Soundblaster 5.1 ||
Ska skaffa: Razer Boomslang || 384 ram
August 15, 2001
On 2001-12-02 23:59, ranta wrote:
IQ betyder inte hur smart man är, utan hur smart man KAN bli.Det stämmer ju bra med han som är dörrvakt, bara han kan få bra utbildning m,m så blir han säker geni.
Men om nån är 35-40 år och har IQ 197 så här man hyffsat smart redan då..
P3 @800mhz || 256 SDram || GeForce 2 GTS 32MB || 20+30 GB HD || Soundblaster 5.1 ||
Ska skaffa: Razer Boomslang || 384 ram
July 21, 2001
On 2001-12-02 23:00, ksw wrote:
säg mig, är det inte nördigt att åka på kvinnoklubbsmöte i malmö när man bor i sthlm, bara för att träffa andra kvinnor?kalla kvinnor för KVINNONÖRDAR ISTÄLLET!
njaaa, alltså.. då är det ju för en bra sak.. förstår vad du menar men du är nog sämst i norraeuropa på liknelser
sluta hettsa up dig.. det är allmänt känt att sitter man vid en skärm mycket så får man strålning i ögonen vilket offta resulterar i glasögon (nördigt;))