March 10, 2002
Det verkar som de flesta datortidningar riktar sig till inkompetenta amatörer med sånt man lärde sig när man var tre år.
finns det ingen Datortidning som riktar sig till dem som kan lite?
ente för att jag är någon Professor men jag kan iaf det mesta som står i Dessa tidningar och börjar ble lite less på det.
Någon som håller med?
March 20, 2002
November 4, 2001
Ja DMZ är nog den bästa svenska datortidsskrift. PC+ och PCFormat slogs ihop och bildade den.
Råkade komma över ett engelskt nummer av PCFormat. Det var fina grejer det... mkt mer avancerade saker än de i de svenska, en hel del roliga prylar var det oxå. Helt klart bättre än de svenska tidningarna...
September 22, 2002
heh..
Det intelligenta inlägget upplyser väl er hur ofta jag köper datortidningar... 🙄
Jag tyckte ändå PC+ va bra..
Däremot får jag InternetWorld i brevlådan (Min mor vägrar säga upp tele2Internet trots att vi haft felia adsl i över ett år...) med tanke på att jag får den "gratis" e den väl hyfsad... fast ganska nybörjarinriktad.
September 12, 2001
Bleedin Radar wrote: Ja DMZ är nog den bästa svenska datortidsskrift. PC+ och PCFormat slogs ihop och bildade den.
Råkade komma över ett engelskt nummer av PCFormat. Det var fina grejer det... mkt mer avancerade saker än de i de svenska, en hel del roliga prylar var det oxå. Helt klart bättre än de svenska tidningarna...
Inte för att verka otrevlig men nu är du väl ändå ute och cyklar...
Det var ju PC Extra och PC+ som slogs ihop till DMZ. 🙂
1 Guest(s)