January 26, 2001
heimdal wrote: hur mycket pengar lägger ni ut på dator-prylar varje månad..
i genomsnitt så lägger jag 1500:- eller mer (ett medeltal per månad, ibland e månadskostnaden 3000 eller mer...)
men du jobbar väl??
för jag går iaf i gymnasiet å då har man inte råd att slänga ut typ 1.500 kr per månad på datagrejer.... (finns viktigare saker att köpa 🙄 ) men kanske 2000 per år!
November 26, 2002
Jag köpte mus+tangentbord för en tusenlapp i julas...
jag planerar att köpa högtalare och större skärm (21") inom en inte så avlägsen framtid. Eller, skärmen ligger inte på hög prioritet.
Räknas Mp3spelare som datatillbehör? en sån vill jag ha också...
edit: vänta nu.. Cola måste ränkas som datortillbehör eller? Isåfall vill jag inte ens tänka på hur mycket pengar jag har lagt ner på datortillbehör 🙂
September 12, 2001
Öwall wrote: Jag köpte mus+tangentbord för en tusenlapp i julas...
jag planerar att köpa högtalare och större skärm (21") inom en inte så avlägsen framtid. Eller, skärmen ligger inte på hög prioritet.
Räknas Mp3spelare som datatillbehör? en sån vill jag ha också...edit: vänta nu.. Cola måste ränkas som datortillbehör eller? Isåfall vill jag inte ens tänka på hur mycket pengar jag har lagt ner på datortillbehör 🙂
Men Öwall...
Om du skippar colan så lär du få råd till lite vassare prylar till datorn samt att risken för rejäla tandtroll minskar vet du 😛
November 26, 2002
skiroy wrote: [quote=Öwall]Jag köpte mus+tangentbord för en tusenlapp i julas...
Räknas Mp3spelare som datatillbehör? en sån vill jag ha också...edit: vänta nu.. Cola måste ränkas som datortillbehör eller? Isåfall vill jag inte ens tänka på hur mycket pengar jag har lagt ner på datortillbehör 🙂
Men Öwall...
Om du skippar colan så lär du få råd till lite vassare prylar till datorn samt att risken för rejäla tandtroll minskar vet du 😛
Frågan är alltså om jag vill höja datorns eller min egen prestanda... 🙂
November 26, 2002
skiroy wrote: En sann datornörd höjer datorns prestanda förstår du...
Annars är det ju looseraktigt ju 😛
Energi går går alltid att skaffa sig förstår du.
om jag inte hade höjt min prestanda, och satsat på datorn istället, hade jag suttit och spelat CS istället för att hänga på forumet, och då hade jag knappast förgyllt eran tillvaro som jag gör nu 🙂
September 12, 2001
Öwall wrote: [quote=skiroy]En sann datornörd höjer datorns prestanda förstår du...
Annars är det ju looseraktigt ju 😛
Energi går går alltid att skaffa sig förstår du.
om jag inte hade höjt min prestanda, och satsat på datorn istället, hade jag suttit och spelat CS istället för att hänga på forumet, och då hade jag knappast förgyllt eran tillvaro som jag gör nu 🙂
Knappast min käre Öwall...
Jag är tämligen övertygad om att du är höjd långt bortom CS Sfärens barnsliga krets 🙂
Därav att vi är så glada över att du hänger i detta eminenta forum 😛
1 Guest(s)