February 10, 2001
Hum i bland tänker man inte hehe.
Skulle skriva ut ett 14 sidors arbete i skolan för min egen hade lagt av. Mmm visst koppla upp mig och skrev ut på skrivaren. Efter att det hade funkat 3 gånger (dock inte kommit något papper) kom jag på att jag inte satt i samma sal så salen bredvid spotta ut mina 42 sidor hehe
March 24, 2001
On 2001-08-17 00:13, paddda wrote:
Hum i bland tänker man inte hehe.
Skulle skriva ut ett 14 sidors arbete i skolan för min egen hade lagt av. Mmm visst koppla upp mig och skrev ut på skrivaren. Efter att det hade funkat 3 gånger (dock inte kommit något papper) kom jag på att jag inte satt i samma sal så salen bredvid spotta ut mina 42 sidor hehe
Shit happens, vad som e riktigt irriterande det är när folk trycker på skriv ut 1000 kopior och sedan lämnar salen.
February 10, 2001
On 2001-08-17 00:27, RoTe wrote:
Shit happens, vad som e riktigt irriterande det är när folk trycker på skriv ut 1000 kopior och sedan lämnar salen.
Hehe jo det e med fint. Eller när folk envisas med att skriva sina arbeten på nya versioner av ordbehandlare och skriva ut dem på gamla.
July 22, 2001
On 2001-08-17 00:27, RoTe wrote:
För att kunna skriva ut på Göteborgs Universitet behöver man betala. Det är alltid lika roligt att höra personer svära när de får ut andras arbeten istället för sina egna när de tänker skriva ut.
1 Guest(s)