October 25, 2003
http://www.sf.se/kampanjer/sta.....rwars.html
Enligt källor ska biljetterna släppas klockan 10.00
Vilka är det mer än jag som ska köa, och hur länge tänker ni sitta där?
Personligen jag åka ner på fredag eftermiddag och sätta mig, jag hade riktigt kul i kön till Sagan om Konungens Återkomst, så här finns chansen för alla som inte kunde uppleva detta!
March 10, 2002
Extatic wrote: Köa? Tur man bor i en liten bonnhåla som skara, då slipper man köa 😉
Finns inte ens folk så det räcker i stan till att bilda en kö till byggnaden mittemot biografen :bgrin:
Är det säkert att de visar premiären då? =)
Personligen tänker jag inte köa. Låter det ta ett par veckor som Gueno sa.
Star Wars?? Inget som gör mej upphetsad..
Tacka vet jag en bra porrfilm..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 25, 2003
Krqagyzzz wrote: Jag köade till både biljettsläppet för EP1 och EP2 och jag tänker inte ställa mig och frysa ihjäl mig av tristess ännu en gång. Jag kan allt vänta till visning nummer två den här gången.
Ääh, ni missar ju grejen 😛
Poängen är ju att köa, jag skiter igentligen i om jag ser filmen på premiären, men det är riktigt kul att sitta och softa med polarna ett par dygn mitt på stan.
Jag kan ta med en kamera och fota lite så ska ni se vad ni missar!
Krqagyzzz wrote: Jag köade till både biljettsläppet för EP1 och EP2 och jag tänker inte ställa mig och frysa ihjäl mig av tristess ännu en gång. Jag kan allt vänta till visning nummer två den här gången.
Inte illa att ha frusit ihjäl 2 ggr och ändå skriva på NH..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 17, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Krqagyzzz]Jag köade till både biljettsläppet för EP1 och EP2 och jag tänker inte ställa mig och frysa ihjäl mig av tristess ännu en gång. Jag kan allt vänta till visning nummer två den här gången.
Krqagyzzz... snart kommer ju liftarens guide till galaxen. tredje gången gilt? 🙄
May 17, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Krqagyzzz]Jag köade till både biljettsläppet för EP1 och EP2 och jag tänker inte ställa mig och frysa ihjäl mig av tristess ännu en gång. Jag kan allt vänta till visning nummer två den här gången.
Det är mycket med mig som inte är riktigt som det ska....
Tindy wrote: Ääh, ni missar ju grejen 😛
Poängen är ju att köa, jag skiter igentligen i om jag ser filmen på premiären, men det är riktigt kul att sitta och softa med polarna ett par dygn mitt på stan.
Jag kan ta med en kamera och fota lite så ska ni se vad ni missar!
Det finns andra saker som är trevligare att lägga tid på, tex. sitta och slappa med en kopp kaffe i det varma hemmet tills biljetterna släpps och sedan knappa sig in på sf.se och boka biljetterna till visning nummer två istället.
Vitamin-C wrote: Krqagyzzz... snart kommer ju liftarens guide till galaxen. tredje gången gilt? 🙄
Ja den ska jag ju se asap, men dock så tror jag inte jag kommer vara hemma då den har premiär i vårt allmänt efterblivna nordland.
1 Guest(s)