October 15, 2002
December 11, 2002
Hej
Så dåligt var det inte. Visst, hans nya låtar går inte att jämföra med de han spelar från Depeche, speciellt inte de lite lugnare. OK, det är "rockiga" versioner. Men ändå, det mesta av materialet är trots allt riktigt bra, man får acceptera att han ensam vill spela dem på det sättet. Utveckling brukar det kallas. Dessutom, Dave är Dave och vet hur man får igång en publik. Jag var i alla fall nöjd när jag gick därifrån.
Ha en trevlig kväll!
/Kenrih
October 15, 2002
Kenrih wrote: Hej
Så dåligt var det inte. Visst, hans nya låtar går inte att jämföra med de han spelar från Depeche, speciellt inte de lite lugnare. OK, det är "rockiga" versioner. Men ändå, det mesta av materialet är trots allt riktigt bra, man får acceptera att han ensam vill spela dem på det sättet. Utveckling brukar det kallas. Dessutom, Dave är Dave och vet hur man får igång en publik. Jag var i alla fall nöjd när jag gick därifrån.Ha en trevlig kväll!
/Kenrih
Misstänkte det.. Har varit både på Depeche konserter samt på Dave's konsert i hultsfred i somras. Då gnällde också recensenterna. Men jag tyckte att det var helt ok. Inte som Depeche men ändå klart bra.
Så en toppenkväll i Köpenhamn blir det nog.
// Stoffe
1 Guest(s)