February 19, 2001
mötte en av denna konstiga typ idag på bussen. Satt som vanligt på 640 mot Stockholm och försökte sova. Klockan var c:a 7:35 och jag hade inte direkt vaknat än. När det är kanske 40min kvar av bussturen så kliver det på vid en enslig hållplatts den mest trolliknande människan jag sett... Blårutig flieströja jeans braller och stövlar. Det var fullt i bussen förutom plattsen breve mig eftersom min väska var där. Vad händer ? Jo, hon kommer fram till mig skriker åt mig att ta bort väskjäveln. :spy: Jag reser mig upp för att slå på fläkten men den funkar inte... 🙁
Vad skulle jag gjort ???
October 17, 2001
On 2001-11-15 13:34, Farenheit wrote:
mötte en av denna konstiga typ idag på bussen. Satt som vanligt på 640 mot Stockholm och försökte sova. Klockan var c:a 7:35 och jag hade inte direkt vaknat än. När det är kanske 40min kvar av bussturen så kliver det på vid en enslig hållplatts den mest trolliknande människan jag sett... Blårutig flieströja jeans braller och stövlar. Det var fullt i bussen förutom plattsen breve mig eftersom min väska var där. Vad händer ? Jo, hon kommer fram till mig skriker åt mig att ta bort väskjäveln. :spy: Jag reser mig upp för att slå på fläkten men den funkar inte... 🙁Vad skulle jag gjort ???
Säga:
"Du kan få tips på en bra skönhetssalong av mig"
August 8, 2001
Säga att deo nu finns att köpa i livsmedelsaffärerna.
Jag vet hur det känns. Satt på bussen hem för nån vecka sen. De va typ 3 pers på bussen och så kommer en riktig havrekaka in på bussen. Jag trodde verkligen jag skulle spy. Och så kommer hon o sätter sej mittemot mej. Gooood why?
September 12, 2001
Mr. Ping Pong´s top ten:
10. släpp en rökare som späder ut kärringdoften
9. be tanten käka snus eller nåt för att lindra lukten.
8. sag att du minsan är moderator på NH och tänker inte tollerra sånt här.
7. säg till att Lasse Kroné delar ut gratis bingo lotter vid nästa hållplats.
6. plasta in tanten i gladpack
5. säg till henne att väskjäveln inehåller en bomb
4. skaffa bil så du slipper äckliga pensionärer
3. sammla ihop alla på bussen och kasta ut skiten
2.be tanten dra åt **** och ta sin *** och sedan ***** och dra en **** in i ****!!!
1. tänd eld på kärringens flieströja 😀
Hoppas du slipper äckliga kärringar i framtiden
40 GB Maxtor 2MB cace, 80 GB Maxtor <-kusligt tysta...
Point Of View GeForce2 GTS PRO 64Mb DDR <-nästan nytt
[ Detta Inlägg ändrades av: Mr. Ping Pong den 2001-11-15 14:08 ]
October 8, 2001
JAg vill minnas också,
jag satt på bussen hem så kom det in en stor fet gammal gubbe med skitiga braller å tröjja.
skäggig som fan var han också, sen hade han en skitig plastpåse med sig där det såg ut att var nå kläder i å nån tom öl burk, mitt i halt började han hosta å så öppnade han påsen å drog i värsta loskan eller om han spydde, gick inte å se.
gubben lucktade as, plus när han öpnade påsen å drägglade sitt bruna spya eller vafan det var ner i påsen så började de luckta ännu mer, folk vart irriterande.
gubben såg fan död ut eller just vaknat up å sovit sen sten åldern, usch! :spy:
August 21, 2001
När ni möter personer som dessa hör de med största sannolikhet hemma inom psykiatrin. Bråka inte med dem, de kan ha ... problem..
Dessa problem kan innebära att de inte har normala gränser som vi andra. De kan då få för sig att göra de mest obehagliga ting.
Uthärda hellre stunden om det inte finns någon som helst möjlighet att dra sig undan.
Jag jobbar inom psykiatrin.
Är bara skötare men lite snappar man upp ju.
Lycka till i fortsättningen.
August 4, 2001
Det var en snubbe som kom och satte sig bredvid mig och min kompis på tåget imorse... han rörde sig i slow motion, hade långt skägg, militärbrallor och keps.
Men värst av allt var att han var svart runt munnen! Det såg ut som om han hade käkat jord... farligt... sen ville han ha min Metro
[ Detta Inlägg ändrades av: KiLLaH den 2001-11-17 00:40 ]
1 Guest(s)