September 20, 2001
inte konstigt.. stänger man ner all psykvård å slänger ut dom som behöver vården så kommer det ut lite "annorlunda" människor på gatorna.. större delen av dom är hemlösa med.. så börja inte komma å klaga på hygien å grejer.. ska fan testa å slänga ut er på gatan i en vecka å se hur fräscha ni är om ni ens överlever så länge...
February 19, 2001
On 2001-11-17 01:49, nidas wrote:
inte konstigt.. stänger man ner all psykvård å slänger ut dom som behöver vården så kommer det ut lite "annorlunda" människor på gatorna.. större delen av dom är hemlösa med.. så börja inte komma å klaga på hygien å grejer.. ska fan testa å slänga ut er på gatan i en vecka å se hur fräscha ni är om ni ens överlever så länge...
word...men den som satt breve mig hade hem osv..det är jag hyffsat säker på..vad annars hade hon ute i den där byn o göra
June 28, 2001
August 11, 2001
hände mig liknande grej igår..
jag och KiLLaH satt på tåget mot Helenelund då en gubbe med långt hår, skägg, nåt skit vid munnen, gamla kläder och freestyle kom och satte sig bredvid oss..
en dam gick därifrån på direkten.. men jag brydde mig inte.. han luktade inget.. han såg bara äcklig ut och man behöver inte titta
det som var konstigt var att han rörde sig i extrem slow motion.. konstigt..
September 27, 2001
December 22, 2000
On 2001-11-16 13:08, [Molotov] wrote:
JAg vill minnas också,
jag satt på bussen hem så kom det in en stor fet gammal gubbe med skitiga braller å tröjja.
skäggig som fan var han också, sen hade han en skitig plastpåse med sig där det såg ut att var nå kläder i å nån tom öl burk, mitt i halt började han hosta å så öppnade han påsen å drog i värsta loskan eller om han spydde, gick inte å se.
gubben lucktade as, plus när han öpnade påsen å drägglade sitt bruna spya eller vafan det var ner i påsen så började de luckta ännu mer, folk vart irriterande.
gubben såg fan död ut eller just vaknat up å sovit sen sten åldern, usch! :spy:
LOL..LOL
October 14, 2001
hehe, kom just på en grej som hände den första dagen på tåget när skolan började.
det satt en gubbe i våran vagn.. han såg helt normal ut... var utlänning...typ... han satt å snackade med 2 stycken småungar i 12-13 årsåldern om VAPEN och KRIG, snus och ciggaretter, och att han hade testat amfetamin och grejer (alkolisters goda råd, nivet...! men det som var så konstigt var att han helt plötsligt drar up en flaska jägermeister, dricker lite, en unge säger nå kul och han spottar en rejäl klunk på en av grabbarna!!! hahaha, det börjar lukta f-n i vagnen och han bara skrattade!
hade det varit jag som fick det på mig hade jag fan slagit ihjäl gubben!
2 Guest(s)