June 17, 2001
...bjuder jag på en jolt på DH.
Ni som inte vet. Skiroy har en sliten F5 knapp, han är uppdateringsmästare. Knappast någon merit att söka jobb med, men ändå...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Det var ett "efter kl 03:00 inlägg" De får vara lite onödiga ibland.
Sen för den delen så var det inte så onödigt, jag fick Skidan att piggna till lite...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Gulzebra wrote: Det verkar inte så svårt.. Men vi får hoppa över Jolten, blir ingen DH här. 😛
Kan maila eller faxa den 😉
/FD. Crew ffs
January 15, 2004
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Gulzebra]Det verkar inte så svårt.. Men vi får hoppa över Jolten, blir ingen DH här. 😛
Kan maila eller faxa den 😉
Åhh.. va dum jag är.. fast min mailserver klarar bara av pet-flaskor, och den är helt fullproppad nu. Faxen är helt tokig, full med bananer, så den är bara att glömma.
Jag får väl skicka över en kille till DH som tar emot leveransen.
June 17, 2001
Bara din kille är diskret, för det är ganska allvarliga saker. Du kan råka ut för "vinnstskatt" om du inte passar dig.
/FD. Crew ffs
3 Guest(s)