February 12, 2003
1. Kvinnsfolk (Vänner, jo. Bara för att jag inte får ihop det, men får jag nånsin ihop det med nån kommer det garanterat vara med en tjej. ;))
2. Musik (Med kringutrustning, en bra stereo hör liksom till)
3. Det mesta med motor (Inget slår att åka cross på sommaren. Möjligtvis att piska runt en kul bil eller hoj ute på vägarna)
February 12, 2003
Lodisen wrote: [quote=Mean Machine] 3. Det mesta med motor (Inget slår att åka cross på sommaren. Möjligtvis att piska runt en kul bil eller hoj ute på vägarna)
Mat > Allt
Det är så SJUKT underbart att käka en riktigt god middag när man är hungrig, eller trycka i sig chips. 😀
Du bad om min åsikt, du fick den.
M at
A -kassa
T obak
För tillfället iaf.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 22, 2006
February 12, 2003
Lodisen wrote: Jo, jag vet det Mean machine. Uteglömde en liten del i mitt inlägg, skulle inkludera en fråga också.
Tycker du det inte är mysigare att käka ute på en gräsmatta på sommaren, än att bränna omkring utanför korvkiosken i en epa? 🙂
Jag skrev "det mesta med motor", och det råkar absolut inte innefatta epa. 😉
Jag åker hellre cross i fem minuter än käkar fem minuter, om man säger så. Eller liknande, mat är inte riktigt nån überpassion för mig. Visst, käk är bra, men jag hittar på fler saker jag skulle prioritera före det.
1 Guest(s)