September 18, 2002
När är det man ska få deklartionspappren ner i brevlådan? Jag har inte fått mina, men har jobbat, och skattat, räknar dock med att få tillbaka en del.
pixlez, så du sitter hellre hemma hela dagarna än att jobba? Jag hade inte klartat det länge..
Jag måste ha något att göra. Gillar inte tanken på att leva på socialbidrag heller. Men det är väl jag.
March 10, 2002
Steel wrote: Dehman är 50 år, hans farsa är 80 och har börjat bli lite dement.
Dehman åker hem till sin farsa en dag i april.
-Tjena farsan, då var det dags å deklarera igen, jag hämtar det om någon dag, ha de bra.🙄
:O När jag är 50 år så är min farsa 82. Så du var ganska nära. 😉 Men hans företag får deklarera åt mig. 😉
March 20, 2003
patu wrote: Utan kriminaliteten skulle ju svart jobb inte finnas. Kortsiktigt är ju svart jobb bra, men frågan är hur det verkligen är i det långa loppet?!
🙄 För sjukskrivna och studenter är det ett enkelt sätt att få mer pengar, utan svartjobb skulle det finnas mer kriminalitet.
Själv skall jag med lite mad deklareringskillz lyckas få tillbaka pengar för första gången på 10 år eller så...
June 20, 2002
Har deklarerat ett par år och jag är 20.
Skitjobbigt är det. Först ska man trycka på alla jobbiga tangenter som behövs för att komma in på Riksskatteverkets hemsida. Sen ska man trycka in ännu fler tangenter för att skriva in personnummer och kod.
Sen ska man titta på lite siffror och se att inget är helt åt helvete och slutligen ska man skriva ut ett kvitto.
October 7, 2002
boogey wrote: Har deklarerat ett par år och jag är 20.
Skitjobbigt är det. Först ska man trycka på alla jobbiga tangenter som behövs för att komma in på Riksskatteverkets hemsida. Sen ska man trycka in ännu fler tangenter för att skriva in personnummer och kod.
Sen ska man titta på lite siffror och se att inget är helt åt h*****e och slutligen ska man skriva ut ett kvitto.
Från och med i år kan man visst SMS:a den...
2 Guest(s)