April 13, 2003
Jag vill ha tips på gulliga/romantiska/roliga SMS man kan skicka!
Jag kan börja med att dela med mig av detta:
"Hej det är jag som är det lilla sextrollet i din telefon och just nu har jag sex med dina fingertoppar och jag vet att du gillar det för jag kan se dig le!"
Tipsa om liknande 🙂
April 11, 2003
Ska jag ta båda?
Drängen hade länge funderat på hur han skulle kunna få både
bondmoran och pigan samtidigt då han äntligen såg sin chans.
Han var tillsammans med bonden ute på leråkern då bonden bad
honom gå hem och hämta hans stövlar.
Väl uppe vid huset sa han: - Bonden sa
att jag skulle få sätta på er båda två.
- Det kan jag aldrig tänka mig att han lovat,sa bondmoran.
- Vänta så skall du få höra då. sa drängen och
öppnade dörren och skrek ner till bonden:
-Skulle jag ta båda två!
- Det är väl klart som fan! skrek bonden till svar.
June 30, 2003
”Hej sötnos. Har du jobbigt på praon i dag eller? Jag undrar om du tycker om mig något för jag tycker om dig.
Pussar Timmy”
- Det gick åt h_e för mig, men du kanske har mer tur med det... Om inte annat testa denna;
"Vad gör du klockan tre inatt?"
Ingen av dom är kanske speciellt gulliga eller så men med lite editering kan de nog fungera...
May 12, 2002
Kame_boy wrote: "Hej! jag är lite fyllekåt, kan du inte ta bussen hit och k n u l l a mig NU!? /kyss!!"
Fick den av en brud på kvällen i skolavslutningen. Samma brud är idag min flickvän 😉
Jag tyckte att det var ganska smickrande heheh.
hahah, den var fin, romantiskt och rakt på sak =)
September 3, 2001
hahaha m 🙂
tyvärr så var jag ganska mycket fullare (låg halvt deckad i en toalett hos min kompis) så mina kompisar läste upp SMS'et högt åt mig i stället.
Lärde mig ganska mycket den dan trots all supande. t.ex. att om man dricker en halv flaska vodka, och sedan efter en timma halsar andra halvan... då kan man vakna på en soffa, med nån annans tröja på sig, och kallingarna på huvvet.
Men jaja... jag fick min flicka iaf 😉 hon e så jordnära och rak på sak:) *kär*
har fått lite fler SMS men jag får nog kickban/varning av adminsen om jag skriver upp 😉
1 Guest(s)