June 18, 2001
If a kiss woz a raindrop I´d send u showers,If a hug woz a second I´d send u hours, If a smile woz water I´d send u the sea, If love woz a person I´d send u me
En gullig som jag fick av en tjej.. Här kommer en till från samma tjej:
Jag vill överfalla dig, binda fast dig i sängen, få dig att pusta o stöna, du kommer att skaka o svettas.... Hälsningar din kommande influensa...
Tänkte att det var väll gulligt tills hälsningen kom 🙂
January 4, 2001
rsastin wrote: Fick detta SMS från en full tjej när jag var på krogen en gång:
"Jag är så j**la kåt. Kan inte du *censur* mig?"
Hon hade hängt på mig halva kvällen. Dissade henne för hon var jobbig.
Fick SMS:et när jag var på väg att lämna krogen.
Hon måste varit lite desperat efter lite "stock".
Och jag kan tänka mig att du "offrade" dig och gick dit?.. 😉
April 11, 2003
sms 1:
Jag kan inte dricka för att jag tänker på dej, jag kan inte tänka för att jag tänker på dej. Jag kan inte sova for jag är så jävla hungrig.
sms 2:
Sänd detta sms till en du älskar, en du vill kulla, en du saknar, en vän, en idiot, en bög, en lesp, ett pucko. Och nu kan du fundera på varför du har fått detta sms.
sms 3:
Dessa ögon, detta leende. Detta perfekta ansikte & vilken kropp! Ja gud har verkligen satt allt på rätt ställe..... Jaja nog om mej! Hur mår du ?
February 12, 2002
Millhouse wrote: [quote=Gueno][quote=Millhouse]"Min säng är stoooor" skrev en brud till mig en gång. Dock orkade jag inte ta reda på sanningen... 🙁
Du kanske spelar på fel planhalva om du inte "orkar" ta reda på sanningen.
Nej, hon var fet och bodde i Kalmar :bgrin:
Så varför tror du hon hade en stor säng? 🙄
June 3, 2001
Rune wrote: sms 2:
Sänd detta sms till en du älskar, en du vill kulla, en du saknar, en vän, en idiot, en bög, en lesp, ett pucko. Och nu kan du fundera på varför du har fått detta sms.
Den där har jag skickat till några stycken nu. 😀
Dock är det där mer än 160 tecken.
April 2, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Millhouse][quote=Gueno][quote=Millhouse]"Min säng är stoooor" skrev en brud till mig en gång. Dock orkade jag inte ta reda på sanningen... 🙁
Du kanske spelar på fel planhalva om du inte "orkar" ta reda på sanningen.
Nej, hon var fet och bodde i Kalmar :bgrin:
Så varför tror du hon hade en stor säng? 🙄
hehehe
April 2, 2001
March 20, 2003
Lindbergh wrote: Men LOL 😀
http://www.exet.nu/html/skoj/sms.shtml
Gå in där o kolla ayze finns endel! 🙂
Grymt många roliga där!!
1 Guest(s)