February 11, 2001
December 20, 2000
January 4, 2001
Har en stationär och en bärbar hemma... eller ja.. det är min fars grejor... men de funkar jäkligt bra... den bärbara har extern cdrom och diskettstation för att få datorn så smal som möjligt!! Lite komist i en dell dator är den dära metal stången som går tvärs över inutti datorn som det står "not a handle" på... hehe..
Ja här hemma har vi en gamal Dell dator (P2 266Mhz).. eller ja vi har delarna lite överallt..
Även om Dell kanske är en av de bästa tillverkarna av märkesdatorer så är det inget för mig..
Inte som första system i alla fall!
En Dell laptop är ju helt okej! Men å andra sidan brukar man kanske inte bygga sina egna laptops..
[ Detta inlägg ändrat av Anton 2001-05-22 17:21 ]
Tekniknörd som gillar att träna.
May 9, 2001
Jag hade (har fortfarande) en dell Dimension XPS R400 och den e den stabilaste dator jag använt! Fucka sig aldrig Och Funkade utmärkt
Har fått bluescreen ca 4 eller 5 ggr på ca 3 år!!! Ett jätte bra ljudsystem oxå både Ljudkortet och den feta Subwoofer från altec lansing! Bara gott från dell. Förutom att de nu har Enbart P4 System med sina paketdatorer..... Jippie För AMD!
February 26, 2001
February 12, 2003
RaVeN wrote: [AcId]Jag hade (har fortfarande) en dell Dimension XPS R400 och den e den stabilaste dator jag använt! Fucka sig aldrig Och Funkade utmärkt
Har fått bluescreen ca 4 eller 5 ggr på ca 3 år!!! Ett jätte bra ljudsystem oxå både Ljudkortet och den feta Subwoofer från altec lansing! Bara gott från dell. Förutom att de nu har Enbart P4 System med sina paketdatorer..... Jippie För AMD!
Hade en XPS R 450... P2a... sketa sig som fan, fick skicka in den till supporten 4-5 ggr...
Men som sagt, ljudsystemet krossade, med turtle beach montego? ljudkort och Altec Lansing ACS 495 högtalare... Dom har jag fortfarande kvar...
Basen...
December 4, 2001
Arne_Garflak wrote: Bara det inte är Compaq så är det ganska ok 8)
lite sent att svara kanske 8D
Nu snackar du inte illa om Compaq/HP!!! 👿
Compaq/HP e dem bästa på att bygga stabila datorer!
Sen dem gick ihop med Hewlett Packard har dem den största andelen på marknaden.
Älskar Compaq snygga datorer o dem är fan stabila så säg inget annat!
Äger själv en bärbar...
October 28, 2002
Min polare har en DELL dator som han haft sen innan sommaren precis, (ti46, 512ddr, p4 2,2) han har A L D R I G fått en bluescreen, ett prgramm som hängt sig eller liknande!! har suttit vid hans burk en hel del, aldrig minsta krångel med den! han kör XP home...
DELL är nog lätt dom bästa märkes datorerna...prestandan är kanske lite klen, komponenterna i är snäppet slöare än om du köper riktiga löst, men för en OEM dator och en som inte vill pilla så mkt är dell kung!
Sitter själv på compaq, haft 2 månader...funkar väl...men mitt ti46 är sämre än polarens ti42....
11,5 K i 3Dmark (p4 2,4, ti46, 512ddr pc2100, xp home)
January 4, 2001
Hauk wrote: prestandan är kanske lite klen, komponenterna i är snäppet slöare än om du köper riktiga löst, men för en OEM dator och en som inte vill pilla så mkt är dell kung!
hmmm
3.06Ghz
Radeon 9700 Pro
200 Gig hdd
1536MB 533MHz RDRAM PC1066
Inte visste jag att det var klen prestanda.. hmm.. jag får nog lära mig lite mera om datorer.. 🙄
1 Guest(s)