December 15, 2003
Jag kryssade ja i "genocide"-rutan när jag åkte till USA för ca fyra år sen, det blev en jäkla cirkus! Först blev jag tagen åt sidan direkt när jag steg av och dom skulle fråga ut mig men jag fattade att det var allvarligt så jag spelade dum utlänning som inte kunde engelska så det löste sig.
Men jag har hört av polare som affärsflyger dit regelbundet att om man kryssar bla i den numera så kommer man aldrig in i USA igen...
March 19, 2003
HerrPutte wrote: Jag kryssade ja i "genocide"-rutan när jag åkte till USA för ca fyra år sen, det blev en jäkla cirkus! Först blev jag tagen åt sidan direkt när jag steg av och dom skulle fråga ut mig men jag fattade att det var allvarligt så jag spelade dum utlänning som inte kunde engelska så det löste sig.
Men jag har hört av polare som affärsflyger dit regelbundet att om man kryssar bla i den numera så kommer man aldrig in i USA igen...
Jag som är lite special i skallen, vad betyder genocide?
July 11, 2002
Att företagen gör så beror på om t.ex iran eller något land skicka en nuke eller antrax på USA, som sedan i sin tur invaderar IRAN och hittar just en Dell dator med symantec firewall så kan de bli stämda av USA. Så det är enbart en försäkring.
Om jag själv beställer en dator därifrån så kryssar jag Ja 😉
March 4, 2003
BarateaU wrote: [quote=HerrPutte]Jag kryssade ja i "genocide"-rutan när jag åkte till USA för ca fyra år sen, det blev en jäkla cirkus! Först blev jag tagen åt sidan direkt när jag steg av och dom skulle fråga ut mig men jag fattade att det var allvarligt så jag spelade dum utlänning som inte kunde engelska så det löste sig.
Folkmord/massmord.
March 19, 2003
Pingen wrote: [quote=BarateaU][quote=HerrPutte]Jag kryssade ja i "genocide"-rutan när jag åkte till USA för ca fyra år sen, det blev en jäkla cirkus! Först blev jag tagen åt sidan direkt när jag steg av och dom skulle fråga ut mig men jag fattade att det var allvarligt så jag spelade dum utlänning som inte kunde engelska så det löste sig.
Folkmord/massmord.
Okey, tänkt om man skulle beställa från db, komplett så frågar de om folkmord och kärmvapen.
March 19, 2003
Såg att en annan hittade samma sak.
Sitter och letar efter nå liknande på symantec nu 😀
Nån annan som har hittat nått liknande.
Edit:
http://barateau.com/roligt/bil.....c-shop.jpg
Idiot förklaring av symantec? Nej jag beställer till grannens adress.
January 4, 2001
BarateaU wrote: Såg att en annan hittade samma sak.
Edit:
http://barateau.com/roligt/bil.....c-shop.jpg
Det är ju ifall du vill skicka paketet till en adress och räkningen till en annan. Så har ju datorbutiken mfl också!
March 19, 2003
Coore wrote: [quote=BarateaU]Såg att en annan hittade samma sak.
Edit:
http://barateau.com/roligt/bilder/symantec-shop.jpg
Det är ju ifall du vill skicka paketet till en adress och räkningen till en annan. Så har ju datorbutiken mfl också!
Tog en titt hur de såg ut på svenska symantec och de fanns samma grej där, fast jag tycker att de utrycker de på annat sätt där.
På engelska tycker jag att de låter som en kontroll fråga om man ska fusk beställa eller så.
Ska produkten levereras till samma adress?
Is this package going to the address you just gave us?
Jag tycker inte att de motsvarar varandra riktigt.
July 22, 2003
BarateaU wrote: [quote=Coore][quote=BarateaU]Såg att en annan hittade samma sak.
Edit:
http://barateau.com/roligt/bilder/symantec-shop.jpg
Tog en titt hur de såg ut på svenska symantec och de fanns samma grej där, fast jag tycker att de utrycker de på annat sätt där.
På engelska tycker jag att de låter som en kontroll fråga om man ska fusk beställa eller så.
Ska produkten levereras till samma adress?
Is this package going to the address you just gave us?
Jag tycker inte att de motsvarar varandra riktigt.
Nu vet jag inte vart du lärt dig engelska. Men för mig så betyder båda samma sak
2 Guest(s)