July 19, 2001
Arny wrote: [quote=copulator]är harry potter läsvärda böcker har inte läst någon
Nej. Du ska inte läsa någon heller.
Varför inte? De är mycket bra böcker, själv gillar jag de mycket mer än Sagan om Ringen. Harry Potter böckerna är mycket enklare att komma in i och de är inte så sega som Sagan om Ringen..
StarCraft wrote: Harry Potter é ju för 6 åringar som får mardrömmar av dessa böcker. FFS!
Du har inte läst en enda av de böckerna väl?
February 1, 2004
HELIX wrote: [quote=Arny][quote=copulator]är harry potter läsvärda böcker har inte läst någon
Varför inte? De är mycket bra böcker, själv gillar jag de mycket mer än Sagan om Ringen. Harry Potter böckerna är mycket enklare att komma in i och de är inte så sega som Sagan om Ringen..
StarCraft wrote: Harry Potter é ju för 6 åringar som får mardrömmar av dessa böcker. FFS!
Jo, jag har läst och dom sööööög.
Läser hellre Sagan om Ringen.
Jämför dom filmerna så blir böckerna i samma jämförelse...
January 17, 2002
StarCraft wrote: [quote=HELIX][quote=Arny][quote=copulator]är harry potter läsvärda böcker har inte läst någon
Jo, jag har läst och dom sööööög.
Läser hellre Sagan om Ringen.
Jämför dom filmerna så blir böckerna i samma jämförelse...
Du hade inte en sund syn på saker och ting du, jag är ett troget Potter fan, har aldrig läst den svenska versionen av någon, översättningar... Tja... Lost in translation är ett bra sätt att beskriva dem.
November 5, 2001
Ska ni läsa böcker ska det vara böcker som vill förmedla något. Läs Liftarens Guide till Galaxen (givetvis). För att bevisa att jag inte är enkelspårig rekomenderar jag 1984 av George Orwell. De böckerna är iaf skrivna med en tanke bakom sig och författarna är inte bara ute efter att tjäna pengar.
July 19, 2001
StarCraft wrote: NEJ?
Om du inte visste så gör man trailers för att locka folk, och när jag såg den (har inte ens sett trailer) så bestämde jag mig för det e crap och wannabe gris film (barnslig skit).
Konstigt, du borde gilla spy kids. det är ju jäTte K3wl4 $p3zial 3ff3k73r!
March 15, 2002
Arny wrote: Ska ni läsa böcker ska det vara böcker som vill förmedla något. Läs Liftarens Guide till Galaxen (givetvis). För att bevisa att jag inte är enkelspårig rekomenderar jag 1984 av George Orwell. De böckerna är iaf skrivna med en tanke bakom sig och författarna är inte bara ute efter att tjäna pengar.
Har faktiskt läst en hel del bra böcker av författare som bara skriver för att tjäna pengar. 😉 Visst de där författare verkligen har en tanke bakom boken brukar vara lite bättre men jag tyckeri nte man bör skippa en bok bara för att den är skriven av en som vill tjäna pengar. 😉
February 1, 2004
HELIX wrote: [quote=StarCraft]NEJ?
Om du inte visste så gör man trailers för att locka folk, och när jag såg den (har inte ens sett trailer) så bestämde jag mig för det e crap och wannabe gris film (barnslig skit).
Ja, jag gillar effekter till 120% men vafan, då ska dom vara i riktiga filmer inte din film smak som harry potter, spy kids, ensam hemma, dennis m.m...
January 17, 2002
StarCraft wrote: [quote=HELIX][quote=StarCraft]NEJ?
Ja, jag gillar effekter till 120% men vafan, då ska dom vara i riktiga filmer inte din film smak som harry potter, spy kids, ensam hemma, dennis m.m...
Harry potter filmerna suger elefanttestikel, de är förbarnsligade
4 Guest(s)