August 16, 2002
StarCraft wrote: [quote=HELIX][quote=StarCraft]NEJ?
Om du inte visste så gör man trailers för att locka folk, och när jag såg den (har inte ens sett trailer) så bestämde jag mig för det e crap och wannabe gris film (barnslig skit).
Konstigt, du borde gilla spy kids. det är ju jäTte K3wl4 $p3zial 3ff3k73r!
Ja, jag gillar effekter till 120% men vafan, då ska dom vara i riktiga filmer inte din film smak som harry potter, spy kids, ensam hemma, dennis m.m...
haha starcraft måste säga att du blev lite ägd där... fett skön kommentar HELIX!
May 17, 2002
Arny wrote: Ska ni läsa böcker ska det vara böcker som vill förmedla något. Läs Liftarens Guide till Galaxen (givetvis). För att bevisa att jag inte är enkelspårig rekomenderar jag 1984 av George Orwell. De böckerna är iaf skrivna med en tanke bakom sig och författarna är inte bara ute efter att tjäna pengar.
om ni inte vill läsa 1984 så kan jag rekomendera Max Boll. väldigt bra och välgjord bok
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny]Ska ni läsa böcker ska det vara böcker som vill förmedla något. Läs Liftarens Guide till Galaxen (givetvis). För att bevisa att jag inte är enkelspårig rekomenderar jag 1984 av George Orwell. De böckerna är iaf skrivna med en tanke bakom sig och författarna är inte bara ute efter att tjäna pengar.
om ni inte vill läsa 1984 så kan jag rekomendera Max Boll. väldigt bra och välgjord bok
[Image Can Not Be Found]
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Ska ni läsa böcker ska det vara böcker som vill förmedla något. Läs Liftarens Guide till Galaxen (givetvis). För att bevisa att jag inte är enkelspårig rekomenderar jag 1984 av George Orwell. De böckerna är iaf skrivna med en tanke bakom sig och författarna är inte bara ute efter att tjäna pengar.
[Image Can Not Be Found]
exakt den.. finns även några uppföljare såsom Max bil och Max Lampa
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Ska ni läsa böcker ska det vara böcker som vill förmedla något. Läs Liftarens Guide till Galaxen (givetvis). För att bevisa att jag inte är enkelspårig rekomenderar jag 1984 av George Orwell. De böckerna är iaf skrivna med en tanke bakom sig och författarna är inte bara ute efter att tjäna pengar.
[Image Can Not Be Found]
exakt den.. finns även några uppföljare såsom Max bil och Max Lampa
Får väl gå till bibloteket imorrn å låna då. Vilken av böckerna är bäst. Vanligtvis är ju orginalet bättre än uppföljarna.
September 28, 2003
😆 Starcraft du får nog ta och lägga ner tjafset nu sanningen är att dem är rätt bra har läst dem böckerna och tyckt att dem var hyfsade. Om du tyckte dem var dåliga (har du ens läst dem), eller har du hört av någon fjortis att det är jättetöntigt att läsa dem? Bara lägg ner fatta att det är okej att olika människor tycker om olika saker, t ex notera att jag använder. ä jag gillar det du kanske inte tycker om att använda ä utan använder: ae men det får dej bara att verka som en idiot.
5 Guest(s)