May 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister]E klar med den iaf, vill ha nääääääääääästa
Vet någon ens vad den heter? När den kommer? Finns det nån bra hemsida? Är ens sjuan klar på engelska? :bgrin:
Det blir bara 6 böcker, och jag tror hon e i slutet av den nu
hey hey hey, hold your horses. Ska det inte bli en för varje år han är på Hogowarts? alltså 7 böcker sammanlagt..
August 20, 2001
Callister wrote: Hittade
Pengar är inte längre ett problem för J. K. Rowling, däremot att få lugn och ro att skriva färdigt den serie om sju böcker om Harry PotterFörfattaren J. K. Rowling planerar att skriva sammanlagt sju böcker om Harry Potter
JA! Massor att se fram emot!
July 27, 2002
Men jag vill ha dom nu!
Och om de går bra med kommande Potter filmer som 1an och 2an gjorde så lär de ju göra alla 7 till film. 🙂
Man blir ju inte mindre och mindre intresserad av potter efter att ha sett film 1-3 precis. :bgrin:
EDIT: Om de gör film på 5an lär den ju bli minst 3-4 timmar, det är ganska mkt saker som är med känns det som..
May 17, 2002
Callister wrote: Men jag vill ha dom nu!
Och om de går bra med kommande Potter filmer som 1an och 2an gjorde så lär de ju göra alla 7 till film. 🙂
Man blir ju inte mindre och mindre intresserad av potter efter att ha sett film 1-3 precis. :bgrin:
EDIT: Om de gör film på 5an lär den ju bli minst 3-4 timmar, det är ganska mkt saker som är med känns det som..
jo.. eller så klipper de bort en hel massa ur boken så att filmen blir lite kortare..
sak samma, hittills tycer jag att filmerna missar väldigt mycket av det som har gjort böckerna bra. Dvs lite av handligen och magin..
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Callister]Men jag vill ha dom nu!
jo.. eller så klipper de bort en hel massa ur boken så att filmen blir lite kortare..
Jovisst, de har de ju gjort hittils, men det blir nog lite långt ändå, de kan ju inte ta bort viktiga händelser direkt.
Någon mer än mig som tycker Snape är mkt jävligare i boken än filmerna?
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Callister]Hittade
Pengar är inte längre ett problem för J. K. Rowling, däremot att få lugn och ro att skriva färdigt den serie om sju böcker om Harry PotterFörfattaren J. K. Rowling planerar att skriva sammanlagt sju böcker om Harry Potter
JA! Massor att se fram emot!
hoppas bara hon gör böckerna lite längre i framtiden, tyckter att 1000 sider inte räcker tillräckligt länge...
1 Guest(s)