May 17, 2002
John_lz wrote: Kanske ngn nämnt det tidigare, orkade inte läsa igenom allt tjafs om saab, volvo, turbos osv...
Men, ring försäkringsbolaget och säg att du är intresserad att köpa bilen. Dom brukar sälja ut bilar som dom löst in. Kanske du kan göra en ännu bättre affär!?!
Jag försökte med det idag, de sa att de endast sålde till företag och bildemonterningsfirmor. Den verkade vara såld till det sistnämnda.
February 3, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=John_lz]Kanske ngn nämnt det tidigare, orkade inte läsa igenom allt tjafs om saab, volvo, turbos osv...
Men, ring försäkringsbolaget och säg att du är intresserad att köpa bilen. Dom brukar sälja ut bilar som dom löst in. Kanske du kan göra en ännu bättre affär!?!
Jag försökte med det idag, de sa att de endast sålde till företag och bildemonterningsfirmor. Den verkade vara såld till det sistnämnda.
Se om du kan få tag i dom då?
May 17, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=John_lz]Kanske ngn nämnt det tidigare, orkade inte läsa igenom allt tjafs om saab, volvo, turbos osv...
Se om du kan få tag i dom då?
jo, har tänkt på det med. har ringt runt men inte fått tag på dem.. kan ju vara bra bil att plocka delar från, mycket bra å ha.
4 Guest(s)