September 9, 2009
Vi har alla någonting vi har sålt och på senare dagar grämer sig över. Endast 22 år så har jag nog hunnit begå en av de värsta dödssynderna i manna minne...
Jag hade en riktigt stor NES-samling med flera konsoler hemma, sålde av alla mindre spel och halvt fungerande konsoler. Jag sparade dock det bästa!
-Ett nästan felfritt NES, lätt som fan att starta
-The Legend of Zelda med kartong och manual - praktiskt taget mint
-The Adventure of Link med manual
Men inte fan var jag smart nog att behålla detta! Jag sålde av dem för att tillsammans med sommarjobb och lite annat bygga ihop min första dator, allt jag ägde innan var mindre trevliga burkar vi inte ska prata om, men även att finansiera ett Gamecube (ja vet).
Idag ångrar jag mig och tänker på det nästan varje dag. Fast hade jag inte börjat med datorer kanske jag hade blivit sån här sport fantast eller nåt annat fånigt så något gott kom väl ut det 😛 Överträffa min fadäs ovan, I dare you!
September 9, 2009
Precis vi alla är efterkloka, fast jag vet inte många som faktiskt sålt av ett The Legend of Zelda i nästan perfekt skick det är en sådan grej man behåller livet ut och tar med sig i graven 😛
Delph1;1272479 wrote: Jag kommer inte prata mer med dig nu. =;
Du kan inte undvika mig för evigt!
January 17, 2004
finns många saker man ångrar att man sålt, men inget man skulle offra en tidsresa för o fixa...
ångrar då inte att jag sålde mitt nes, skulle ändå inte vilja spela på det och pengarna är inte allt här i livet... men polarens snes med Super Probotector skulle inte skada o ha i garderoben =)
Min -64 Amazon Combi i kanonskick, sålde den för ynka 4000:- i mitten på 80-talet.. 🙁
Iofs inte pengarna som den skulle varit värd idag som grämer, utan mer att det var en skön och fin bil.
Dodge Dart Swinger -72 med nyrenoverad 360cc ~375hkr och 8 3/4 diffad bakaxel saknar jag också en hel del, avyttrade den i slutet av -90talet... Såldes också till ett pris som är skrattretande lågt idag.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 3, 2011
November 27, 2003
Inne på samma linje som Ilg@dd. Min första bil, en Opel Commodore. Vi gjorde i ordning den från vrak. Sen sålde vi den. Lite tråkigt kan tyckas.
1 Guest(s)