August 12, 2003
http://www.aftonbladet.se/vss/.....76,00.html
vad exact var meningen med den där turnen?
October 19, 2003
Det jag snarare funderar över är varför det är helt ok med helnakna män på varenda tv kanal men det är helt förbjudet och kvinno fönedrande att ens ens visa tuttarna på en kvinna ??
Ta det här med masterplan, inte mindre än tre gånger tvingas Mats att strippa helnaken, fick någon av kvinnorna en liknande order någon gång ?
Sen farmen och den där idioten, för inte tala om all reklam med nakna gubbar som springer omkring.
Hur långt har det feminstiska samhället gått igentligen ?
Jag tycker det är vidrigt och garanterat ett bevis på vad kvinnors idé om jämlikhet handlar om.
July 27, 2002
pbol wrote: Det jag snarare funderar över är varför det är helt ok med helnakna män på varenda tv kanal men det är helt förbjudet och kvinno fönedrande att ens ens visa tuttarna på en kvinna ??
Ta det här med masterplan, inte mindre än tre gånger tvingas Mats att strippa helnaken, fick någon av kvinnorna en liknande order någon gång ?
Sen farmen och den där idioten, för inte tala om all reklam med nakna gubbar som springer omkring.
Jag tycker det är vidrigt och garanterat ett bevis på vad kvinnors idé om jämlikhet handlar om.
Helt sant. Kan jämföras med sättet att hantera invandrare också.
T.ex att vi inte får sjunga nationalsången på skolavslutningarna, eller att dom får bära burKa/burkQa men vi får inte använda keps/mössa.
April 27, 2002
Callister wrote: [quote=pbol]Det jag snarare funderar över är varför det är helt ok med helnakna män på varenda tv kanal men det är helt förbjudet och kvinno fönedrande att ens ens visa tuttarna på en kvinna ??
Helt sant. Kan jämföras med sättet att hantera invandrare också.
T.ex att vi inte får sjunga nationalsången på skolavslutningarna, eller att dom får bära burKa/burkQa men vi får inte använda keps/mössa.
Det kan också vara så att Burka bär man av religiösa skäl, det ingår ibland i deras religion. Det är väl knappast skrivet i bibeln att man ska ha keps på sig vart man än går, eller hur? därför får vissa ha burka i skolan.
Angående nationalsången håller jag däremot helt och hållet med. Det här med anti-rasism och jämlikhet börjar gå alldeles för långt.
January 23, 2002
pbol wrote: Det jag snarare funderar över är varför det är helt ok med helnakna män på varenda tv kanal men det är helt förbjudet och kvinno fönedrande att ens ens visa tuttarna på en kvinna ??
hmm, du har ju helt rätt faktiskt.
För övrigt är så jä*la trött på den där naken-janne nu så jag kan :spy:
Han e ju med överallt snart, han e ju t.ex. med i Markolios nya musikvideo, där sitter han naken med skägg i en bäck å spelar fiol samt säger "Jajamensan, här är det jag som är näcken i bäcken" eller nåt sånt. :cy:
October 26, 2003
hm, vadå kvinnors ide? de låter på dig dom om det bara är kvinnor som kommer på idéerna om att killar ska springa om kring nakna.. hoppas du inte drar alla kvinnor över en kant nu!:
May 23, 2002
BeatL wrote:
Det kan också vara så att Burka bär man av religiösa skäl, det ingår ibland i deras religion.
De har väl gått ut ganska tydligt och poängterat att burka inte har ett dugg med deras religion att göra. Snarare är det männen som har bestämt det. Stackars ungar som får de som dagis- eller förskolefröknar... Kan ju lika gärna vara en hårig gorilla bakom masken :cy:
1 Guest(s)