September 16, 2002
optimuz wrote: vem bryr sig? lagar är till för att brytas! det jag undrar är om man får köra med en övningskörningsskylt på fast man inte övningskör, var kan jag hitta info om det?
På Xbox får du nog det. :bgrin:
Annars, nej (Relativt säker). Vet dock inte vart du hittar det.
February 21, 2004
optimuz wrote: vem bryr sig? lagar är till för att brytas! det jag undrar är om man får köra med en övningskörningsskylt på fast man inte övningskör, var kan jag hitta info om det?
Jävligt bra fråga faktist... skulle vara kul att veta, annars finns det fyllekör skyltar för raggarna i staden
February 4, 2003
Är ganska säker att du inte måste ha skylt. Men inte 100% säker.
Skylten är till för att uppmärksama andra och be dem ta beaktamhet att folk är nybörjare.
En gång var det så mycket snö / is på rutan när jag skulle köra upp att VV-gubben som jag körde upp med inte fick på skylten. Då sa han "skitsamma", den behövs inte ändå.
Därför mitt antagande.
Men samtidgt har jag sett folk blivit stannade när de kört utan skylt och fått förelägande att åka direkt till bensinmacken.
SÅ jag vet inte riktigt!
September 16, 2002
davidhellmyrs wrote: [quote=optimuz]vem bryr sig? lagar är till för att brytas! det jag undrar är om man får köra med en övningskörningsskylt på fast man inte övningskör, var kan jag hitta info om det?
Skylten är till för att uppmärksama andra och be dem ta beaktamhet att folk är nybörjare.
En gång var det så mycket snö / is på rutan när jag skulle köra upp att VV-gubben som jag körde upp med inte fick på skylten. Då sa han "skitsamma", den behövs inte ändå.
Därför mitt antagande.
Men samtidgt har jag sett folk blivit stannade när de kört utan skylt och fått förelägande att åka direkt till bensinmacken.
SÅ jag vet inte riktigt!
Han frågade väl om han fick köra med skylt, trots att han inte övningskör?
February 4, 2003
Kizo wrote: [quote=davidhellmyrs][quote=optimuz]vem bryr sig? lagar är till för att brytas! det jag undrar är om man får köra med en övningskörningsskylt på fast man inte övningskör, var kan jag hitta info om det?
Därför mitt antagande.
SÅ jag vet inte riktigt!
Han frågade väl om han fick köra med skylt, trots att han inte övningskör?
Sorry. Ber om ursäkt. Läste för snabbt!
December 5, 2001
Zebster wrote: Så detta äme rör inte lagändringen den 1 juli?
För jag tänkte isåfall hur skulle det se ut för alla med mp3 spelare om man inte fick rippa.
Tack för att du tog din dyrbara tid ocfh svarade! 🙂
Ps. Ngn som har bra alt. på rippning med idtag, har testat nero, WMP, Lame. Tror där är bara 2 stora data baser med information.
Blev inget den 1 juli. Det är uppskjutet till vem vet inte när.
3 Guest(s)