October 25, 2003
Fan, vi saknar en officiell tråd om årets största event. Eller rättare sagt, saknade, er älskade Tindy fixar allt!
Nu börjar det allt närma sig!
Disskutera allt som har med saken i fråga här, vilka ni tror går vidare, vilka som vinner, hur man bäst tar sig ner till tyskland, vilken billig sprit man borde köpa medan man endå är nere i smuggelölens förlovade land.
Den 10e (Januari) startar biljettbokningen via http://www.svenskfotboll.se, vilka tänker försöka få biljetter?
Jag tänker söka till alla tre gruppspelsmatcher i alla fall.
June 23, 2002
Marcan- wrote: [quote=Redfaction]Usch..:) Hate that shit..:)
Vore det inte lättare om du bara sa det du gillade. Slapp du slita ut ditt tangentbord och du slapp irritera oss. Bara ett förslag.. 🙄
Håller med.
Ska ner, det är redan bestämt.
Vi kommer att hyra husbil i Feb-Mars(företaget vi ska hyra av börjar inte boka upp husbilar till sommaren förrens då.). Det är smidigt med husbil för då är man rörlig och inte fast på nåt ställe som man skulle vara med lägenhet. Sen får man ju tänka på att hyra campingplats om man ska dit med husbil/husvagn. Samt kolla upp om man ska åka färja eller åka öresundsbron över till Danmark för att sedan åka in i Tyskland.
Vet inte exakt hur många vi blir, men just nu är vi bara 3st som är 100% säkra. Blir minst 4st till som ska med för att hålla kostnaden nere för husbil/bensin. Dessutom skulle det vara tråkigt att bara åka 3st, ju fler man är desto roligare.
Blir till att köpa en jävla massa öl och en hel del fulvodka antagligen. 😉
Biljetter vettefan hur jag/vi ska göra, ev. att en polare får några gratisbiljetter till Sveriges matcher. Annars om man inte får tag i biljetter är det ju bara känslan att vara där och dricka öl, spela fotboll, snacka fotboll och festa järnet. Det blir HELGRYMT!
March 10, 2002
Mean Machine wrote: Blir kanske tyskland i år, men inte för nåt skabbigt fotbolls-vm, noo. Dehman hade nån festival han var så glad i (att jag aldrig kommer ihåg vad det heter), som verkade riktigt lovande. Får se om man tar sig dit. 😉
🙂 Verkar vara en riktigt grym festival, men blir nog inte den för mig i år heller. :E Förhoppningsvis kan man i.a.f. ta sig till Gates of Metal. 🙂
Aja nog med ot. Nu ska jag iväg.
August 7, 2001
Dehman wrote: Vågar inte boka biljetter eller så, då jag ska in i lumpen vet inte när. :E Men ner till Tyskland ska jag i.a.f. om så bara för att sitta på en bar i staden där Sverige spelar och uppleva ett VM <3.
Problemet är att få permission ifall du har helgtjänst. Om dom spelar på en vardag är det ännu svårare.
1 Guest(s)