September 17, 2003
Steel wrote: Vet inte om det har nämnts här redan men jag gör det ändå.
Den officiella NH-maten ska ju vara köttbullar med pasta (helst spaghetti).
Köttbullarna är färdiga Mamma Scans eller liknande, två minuter på en tallrik i mikron sen är de färdiga.
Pasta kokas i 7-8 minuter på spisen och sen är den färdig, under de minuterna kan man göra annat, duka, surfa å sånt.
Sen är det bara å begrava köttbullarna på tallriken i pastan och krydda med valfria tillbehör för att sedan slänga i sig det. MUMS 😀
Går det att göra köttbullarna i micron 😮 har jag stått och stekt i två år i onödan?
January 23, 2002
megaman_b wrote: [quote=Steel]Vet inte om det har nämnts här redan men jag gör det ändå.
Köttbullarna är färdiga Mamma Scans eller liknande, två minuter på en tallrik i mikron sen är de färdiga.
Pasta kokas i 7-8 minuter på spisen och sen är den färdig, under de minuterna kan man göra annat, duka, surfa å sånt.
Sen är det bara å begrava köttbullarna på tallriken i pastan och krydda med valfria tillbehör för att sedan slänga i sig det. MUMS 😀
Går det att göra köttbullarna i micron 😮 har jag stått och stekt i två år i onödan?
Ja det går om det är sådana färdiga som Mamma Scans å så 😛
Lite OT:
Har du haft din signatur som den är nu länge eller är det bara jag som inte lagt märke till den innan?
Den var jäkligt bra faktiskt. 😀
September 17, 2003
Steel wrote: [quote=megaman_b][quote=Steel]Vet inte om det har nämnts här redan men jag gör det ändå.
Ja det går om det är sådana färdiga som Mamma Scans å så 😛
Lite OT:
Har du haft din signatur som den är nu länge eller är det bara jag som inte lagt märke till den innan?
Den var jäkligt bra faktiskt. 😀
😮 man lär så länge man lever som tur är :bok: får börja köra dom i micron från och med denna dag.
Har alltid haft denna sign, har inte orkat ändra..
January 5, 2002
denstore wrote: Och om man nu tycker att det låter för jobbigt, så kan man ju ingen misslyckas med entrecote, valfri sås och pommes frites.
Det är fan svårslaget, finns inte mycket som är så gott men ändå så lättlagat 🙂
Oxfilé med getost, avocadosalsa och grillad potatis, väldigt gott.
November 22, 2001
megaman_b wrote: [quote=Steel]Vet inte om det har nämnts här redan men jag gör det ändå.
Det går men det smakar bajs. Om man absolut måste äta färdiggjorda köttbullar så ska de stekas i mycket margarin o kryddas ordentligt.
November 29, 2001
denstore wrote: Men kom igen! Pizza och kebab? Matkulturens absoluta lågvattenmärken.
Varför inte välja något som verkligen är gott?
Ugnsstekt gös med skogssvampsås.
Eller kanske rostbiff skuren i tjocka skivor med en trevlig sås på madeira.
Eller om man nu tvunget skall närma sig skräpmaten, varför inte hemgrillade hamburgare med tunt skivad avocado och aioli.
Och om man nu tycker att det låter för jobbigt, så kan man ju ingen misslyckas med entrecote, valfri sås och pommes frites.
Hehe det där funkar ju inte. Du vet väl att datornördar har sämst smak när det gäller precis allt annat än saker som är relaterade till datorer? 😉
January 23, 2002
Json_81 wrote: [quote=megaman_b][quote=Steel]Vet inte om det har nämnts här redan men jag gör det ändå.
Det går men det smakar bajs. Om man absolut måste äta färdiggjorda köttbullar så ska de stekas i mycket margarin o kryddas ordentligt.
Vad snackar du för smörja, absolut inget fel på microvärmda köttbullar. 😛
January 23, 2002
UndaC wrote: [quote=GooGeL][quote=UndaC]kom hem till mig så ska jag bjuda på bajspannkaka så får vi se hur gott det är 😉
GooGeL wrote: dock finns det mat som smakar mindre bra! 😛
Haha jag vet inte om jag tror att bajs bara smakar "mindre bra" jag tror det är jätteäckligt.
Kan du inte testa och delge dina testresultat UndaC 😛
3 Guest(s)